تبیان، دستیار زندگی
در برنامه فتوشاپ CS چند ویژگی بهبودیافته وجود دارد كه از طریق آنها می‌توانید شیوه‌های قدیمی عكاسی را پیاده‌سازی و شبیه‌سازی كنید. هر چند فتوشاپ برنامه‌ای است كه با ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ویژگی‌های عكس‌های دیجیتالی

ویژگی‌های عكس‌های دیجیتالی

در برنامه فتوشاپ CS چند ویژگی بهبودیافته وجود دارد كه از طریق آنها می‌توانید شیوه‌های قدیمی عكاسی را پیاده‌سازی و شبیه‌سازی كنید.

هر چند فتوشاپ برنامه‌ای است كه با تصاویر عكاسی كار می‌كند، این برنامه همواره از شیوه‌ها و نكات دیجیتالی برای دستكاری و تغییر در تصاویر استفاده می‌كند.

عمق بیت، پیكسل و مدل های رنگی همواره دورنمای اصلی اصطلاحات فتوشاپ‌اند و برخی از عكاسان قدیمی راكه از فیلترهای Shutter Speeds، F-Stops یا فیلترهای اصلاحی استفاده می‌كردند را تعجب‌زده می‌كند.

در این بخش كارهای عملی وجود دارد كه شیوه ایجاد صفحات ارتباطی، ایجاد بسته‌های تصویری برای چاپ آسان آنها و شبیه‌سازی یك لنز محو كننده كه همانند عدسی‌های قدیمی عكاسی عمل می‌كند را فرا خواهید گرفت.

سرانجام نیز فرا می‌گیرد كه چگونه كلمات كلیدی و فرا داده‌ها را بطور جداگانه‌ در تصاویر وارد كنید و جستجو و مرتب‌سازی مجموعه تصاویرتان را به آسانی انجام دهید. برخی از این ویژگی‌ها در فتوشاپ جدید هستند و برخی دیگر نیز مربوط به نسخه‌های قدیمی این برنامه می‌باشند.