تبیان، دستیار زندگی
رزه‌گه از یوونتوس زوج جدید آنری در آرسنال آرسنال یكی از مشتریان جدی دیوید ترزه‌گه، مهاجم فرانسوی یوونتوس است. ترزه‌گه به تازگی اعلام كرده كه یووه را ترك خواهد كرد و آرسنال می‌داند حضور این بازیكن در كنار آنری خطرناك‌ترین زوج ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

27/01/1383

جدایی دیوید ترزه‌گه از یوونتوس

زوج جدید آنری در آرسنال

آرسنال یكی از مشتریان جدی دیوید ترزه‌گه، مهاجم فرانسوی یوونتوس است.

ترزه‌گه به تازگی اعلام كرده كه یووه را ترك خواهد كرد و آرسنال می‌داند حضور این بازیكن در كنار آنری خطرناك‌ترین زوج خط آتش بریتانیا را تشكیل خواهد داد. ترزه‌گه در این باره گفت:«برای پیش بینی آینده به مدت زمان بیشتری نیاز است. من و باشگاه تصمیم نهایی خود را در انتهای فصل خواهیم گرفت. از حالا تنها می‌خواهم به این فصل و دیدارهای حساس یوونتوس بیاندیشم.»

ترزه‌گه تنها گل مردان لیپی را در دیدار این هفته برابر لاتزیو به ثمر رساند، اما با این وجود هنوز مطبوعات ایتالیا از فروش این مهاجم توسط یوونتوس خبر می‌دهند. شرط ترزه‌گه برای تمدید قرارداد افزایش دستمزدش در تورین بود كه با مخالفت سران یووه روبرو شد.

بارسلونا از مدت‌ها پیش به دنبال مهاجم ناراضی یوونتوس بود. اكنون پای آرسنال نیز به میان آمده است. آرسن ونگر یكی از هواداران دیوید ترزه‌گه است. اما با توجه به خرید بیست میلیون پوندی آنتونیو ریس در ابتدای فصل، آیا سران باشگاه لندنی تمایلی به خرید مهاجم گران قیمت یووه خواهند داشت.؟