تبیان، دستیار زندگی
رقابت‌های بسكتبال مردان غرب آسیا؛ صنام، الوحده‌ی سوریه را مغلوب كرد تیم بسكتبال صنام ایران به عنوان نماینده‌ی كشورمان در رقابت‌های مردان غرب آسیا توانست در دومین دیدار خود مقابل تیم الوحده‌ی سوریه به یك پیروزی دلچسب دست پیدا ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

27/01/1383

رقابت‌های بسكتبال مردان غرب آسیا؛

صنام، الوحده‌ی سوریه را مغلوب كرد

تیم بسكتبال صنام ایران به عنوان نماینده‌ی كشورمان در رقابت‌های مردان غرب آسیا توانست در دومین دیدار خود مقابل تیم الوحده‌ی سوریه به یك پیروزی دلچسب دست پیدا كند.

تیم بسكتبال صنام پس از پیروزی در مقابل تیم بسكتبال الاحیلا عراق در دیدار اول خود، شب گذشته در یك دیدار جذاب و دیدنی توانست نماینده‌ی بسكتبال كشور میزبان را با نتیجه‌ی 91 بر 86 شكست دهد.

تیم بسكتبال صنام با این پیروزی در حال حاضر در مكان مناسبی از جدول قرار دارد و در صورت شكست تیم ساجس لبنان می‌تواند به صعود خود به

عنوان یكی از دو تیم برتر غرب آسیا امیدوار باشد.

اولین معاینات حسین توكلی در ایران؛

احتمالا تاندون كشكك پاره شده است

نتایج معاینات اولیه حسین توكلی در ایران حاكی از احتمال پارگی تاندون كشكك (پاتلا فمورال تاندون) است.

حسین توكلی كه در رقابتهای قهرمانی وزنه‌برداری آسیا از ناحیه‌ی زانوی چپ دچار آسیب دیدگی شد، به دلیل عدم برخورداری امكانات اولیه توسط بیمارستان‌های آلماتی، با صلاحدید رییس فدراسیون و دكتر شهابی، وی به كشورمان انتقال یافت تا در ایران تحت عمل جراحی قرار گیرد. توكلی بامداد امروز نیز به محض ورود به كشور توسط یك دستگاه آمبولانس به بیمارستان آتیه تهران منتقل شد و مورد معاینات پزشكی اولیه توسط دكتر رازی قرار گرفت كه نتایج قطعی پسبررسی های رادیولوژی و انجامMRI زانو مشخص خواهد شد .