تبیان، دستیار زندگی
ان در مسابقات تنیس روی میز انتخابی آتن رییس كمیته‌ی حمایت از بانوان فدراسیون جهانی كاراته در ایران دو برد و یك باخت حاصل تلاش ملی‌پوشان تنیس روی میز در مسابقات انتخابی آتن 2004 بود. به گزارش ایسنا، مسابقات انتخابی المپیك منط...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

26

/01/1383

دو برد و یك باخت ملی‌پوشان در مسابقات تنیس روی میز انتخابی آتن

رییس كمیته‌ی حمایت از بانوان فدراسیون جهانی كاراته در ایران

دو برد و یك باخت حاصل تلاش ملی‌پوشان تنیس روی میز در مسابقات انتخابی آتن 2004 بود.

به گزارش ایسنا، مسابقات انتخابی المپیك منطقه خاورمیانه از صبحدوشنبه بیست و چهارم فروردین ماه با شركت 20 ورزشكار از پنج كشور ایران، قرقیزستان، ازبكستان، قزاقستان و تاجیكستان میزبان مسابقات در ورزشگاه مركزی شهر دوشنبه آغاز شد و ملی‌پوشان كشورمان به دو پیروزی دست یافتند.

عاطفه كریمی و ندا شهسواری موفق شدند حریفان تاجیكستانی خود را شكست دهند و فرانك حیدری مقابل ذوالفیه عالم از تاجیكستان نتیجه را واگذار كرد.

لازم به ذكر است كه این مسابقات به مدت دو روز برگزار می‌شود و نفر نخست مسابقات برای حضور در المپیك آتن 2004 برگزیده می‌شود.

***خانم نورما فاستر رییس كمیته‌ی حمایت از بانوان فدراسیون جهانی كاراته به ایران می‌آید.

به گزارش ایسنا، نورما فاستر، دان 5 كاراته، در مدت اقامت خود علاوه بر مذاكره پیرامون همكاری گسترده با انجمن كاراته‌بازان، یك دوره كلاس استاژ واداریو در تهران، دوره كلاس داوری در تبریز و كلاس استاژ تمرین با كارته‌كاهای استان كرمانشاه برگزار خواهد كرد.

مدرس فدراسیون جهانی كاراته دوازدهم اردیبهشت ماه جاری به كشور وارد می‌شود. این مدرس كانادایی پیش از این در سال 81 برای ارزیابی كاراته بانوان به ایران سفر كرده بود.