تبیان، دستیار زندگی
گلدان‌های تزیینی پشت پنجره یک فکر مناسب برای باغبانی کردن است، به ویژه در ایام پاییز و زمستان که به علت سرد شدن هوا و بارندگی ، نمی‌توان مدت زیادی در حیاط و بیرون از خانه ماند. روش آماده‌سازی این گلدان‌ها آسان و عملی، و نگهداری از گل‌های رنگارنگ داخل آنها
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گلدان‌های پشت پنجره

گلدان‌های پشت پنجره

گلدان‌های تزیینی پشت پنجره یک فکر مناسب برای باغبانی کردن است، به ویژه در ایام پاییز و زمستان که به علت سرد شدن هوا و بارندگی ، نمی‌توان مدت زیادی در حیاط و بیرون از خانه ماند. روش آماده‌سازی این گلدان‌ها آسان و عملی، و نگهداری از گل‌های رنگارنگ داخل آنها نیز لذت‌بخش است.

پرورش این گلدان‌ها نیازی به کارهای سخت باغبانی مثل کندن زمین، دولا شدن و جمع کردن علف‌های هرز ندارد، و از همه مهم‌تر اینکه گلدان‌ها قسمتی از خانه و زندگی شما را تشکیل می‌دهند، در مقابل چشمان شما رشد می‌کنند و شادی را برایتان به ارمغان می‌آورند.

اگر شما تا به حال دست به کارهای باغبانی نزده‌اید، درست کردن یک یا دو گلدان پشت پنجره، به شما این امکان را می‌دهد که تجربه‌ای در این زمینه کسب کنید. در واقع، تجربه‌ای از باغبانی در اختیارتان قرار می‌دهد و رفته رفته خواهید دید کاملا از عهده آن برخواهید آمد. اگر هم در حال حاضر مشغول کارهای باغبانی در حیاط منزل خود هستید، یا پاسیو در داخل خانه دارید، این عمل می‌تواند منظره‌ای جداگانه و چشم‌نواز برای شما و اطرافیان بیافریند.

در این مقاله ، تصویری زیبا از هنر باغبانی و پرورش گیاهان در گلدان‌های پشت پنجره را ارائه می‌کنیم. شما دوستداران طبیعت با توجه به سلیقه و نظر خودتان می‌توانید مدل‌های ظریف و ساده، طرح‌های متنوع شامل چندین گونه گیاه که به صورت شلوغ در کنار هم آراسته شده‌اند، یا انواع گیاهان با شکوفه‌های لطیف و گل‌های غیرمعمولی و جذاب را برگزینید.

فرق نمی‌کند. شما در شهر زندگی می‌کنید یا در روستا، گلدان‌های تزیینی پشت پنجره برای چشمان شما جذاب و نشاط ‌آور خواهند بود، با در نظر گرفتن اینکه در وقت هم می‌توان صرفه‌جویی کرد. در ضمن، آرایه فضای بیرونی منزل را تکمیل می کند  و چشم‌انداز بسیار دلنشینی برای درون خانه ، با هزینه ای مناسب برایتان به ارمغان خواهد آورد .

منبع : ایران آذین

مقالات مرتبط :

بهار، فصل گل و گلكارى

نکاتی چند در مورد نگهداری گل های آپارتمانی

مراقبت از گیاهان آپارتمانی - برگ بیدی

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.