تبیان، دستیار زندگی
سرمربی آلمانی تیم ملی دوچرخه‌سواری ایران پس از بازگشت از تور دوحه (دو هفته پیش) بدون هماهنگی با مسئولان...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

لیندنر ایران را ترک کرد

سرمربی آلمانی تیم ملی دوچرخه‌سواری ایران پس از بازگشت از تور دوحه (دو هفته پیش) بدون هماهنگی با مسئولان فدراسیون به كشورش رفت که رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری اعلام کرد هنوز تصمیمی در رابطه با وی نگرفته‌است.

امیررضا واعظی آشتیانی درگفتگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال كه آیا لیندنر بدون هماهنگی به آلمان رفته؟ اظهار كرد: نمی‌دانم.در مورد مساله رفت و آمد لیندنر باید به قرارداد نگاه كرد و دید كه چطور ذكر شده است، اكنون اطلاع دقیقی از قرارداد ندارم.

وی افزود: لیندنر سه شنبه شب به ایران بازمی‌گردد که پس از آن با وی جلسه‌ای خواهیم داشت كه در آن تمام بحث‌ها مطرح می‌شود.

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری در پاسخ به این سوال كه مدت قرارداد لیندنر تا چه زمانی است؟ گفت: قرارداد این مربی تا بعد از المپیك پكن تمدید شده است.

ولفرام لیندنر: قراردادم تمام شده بود

در حالی كه رئیس و دبیر فدراسیون دوچرخه‌سواری از ورود سرمربی تیم ملی به تهران طی یكی، دو روز آینده خبر می‌دهند، سرمربی آلمانی تیم ملی گفت: اوایل هفته آینده به ایران می‌آیم.

به نقل از ایسنا، ولفرام لیندنر پس از تور دوحه ایران را به مقصد كشورش ترك كرد، مسئولان فدراسیون می‌گویند وی بدون هماهنگی ایران را ترك كرده است.

سرمربی آلمانی تیم ملی دوچرخه‌سواری بزرگسالان ایران در گفتگو با ایسنا اظهار كرد: قراردادم تمام شده بود و همین مساله دلیل سفرم به آلمان برای استراحت بود. ضمن اینمکه اوایل هفته آینده به ایران خواهم آمد.

لیندنر درمورد وضعیت قراردادش گفت: قراردادم تمام شده بود و همین مساله دلیل سفرم به آلمان برای استراحت بود.مشكلی برای ادامه كار با فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران ندارم و دوست دارم كه هم‌چنان در ایران كار كنم.