تبیان، دستیار زندگی
نیمه نهایی رسید تیم فوتبال الاهلی امارات با پیروزی پر گل چهار بر دو در برابر الاتحاد، یك هفته پیش از پایان مرحله اول رقابت های لیگ باشگاههای امارات صعود خود را به عنوان یكی از تیم های اول و یا دوم گروه دوم رقابت ها به مرحله ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

با درخشش كریمی؛

الاهلی به نیمه نهایی رسید

تیم فوتبال الاهلی امارات با پیروزی پر گل چهار بر دو در برابر الاتحاد، یك هفته پیش از پایان مرحله اول رقابت های لیگ باشگاههای امارات صعود خود را به عنوان یكی از تیم های اول و یا دوم گروه دوم رقابت ها به مرحله نیمه نهایی مسجل كرد.

سرخ پوشان شهر دوبی پنج شنبه شب در زمین اختصاصی خود، میزبان تیم الاتحاد بودند و با درخشش علی كریمی به یك پیروزی شیرین دست یافتند.

كریمی در دقیقه 41 این بازی اولین گل الاهلی را به ثمر رساند. میتروویچ بوسنیایی در دقیقه 48 دومین گل تیمش را وارد دروازه الاتحاد كرد. كریكی در دقیقه 57 این بازی با عبور از خط دفاعی الاتحاد و ارسال یك پاس عرضی عادل عبدالعزیز را در موقعیت گل زنی قرار داد و گل چهارم الاهلی نیز در دقیقه 65 توسط بدر عبدالرحمن به ثمر رسید.

هر دو گل تیم الاتحاد در دقایق 55 و 69 توسط عبدالكریم حسن و از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

تیم الاهلی با این پیروزی مجموع امتیازات خود را به عدد 21 رساند در حالی كه الوصل با 17 امتیاز در این گروه دوم است و هفته دهم(پایان دور اول) نیز نمی تواند تغییری در صعود یاران كریمی ایجاد كند.

الاهلی در مرحله نیمه نهایی رقابت ها با تیم اول و یا دوم گروه یك مصاف می دهد و تیم برنده راهی دیدار فینال لیگ باشگاههای امارات خواهد شد.

گفتنی است؛كریمی كه برای سومین فصل پیاپی در لیگ امارات و تیم الاهلی بازی می كند هنوز افتخار قهرمانی در لیگ باشگاههای این كشور را تجربه نكرده است.

ناكامی مجیدی؛

صعود الوصل به روز آخر كشید

تیم فوتبال الوصل امارات كه از وجود فرهاد مجیدی و علیرضا واحدی نیكبخت در تركیب خود سود می برد با شكست دو بر صفر در برابر الشعب نتوانست صعود خودش را به مرحله نیمه نهایی لیگ امارات تثبیت كند.

در ادامه رقابت های هفته نهم لیگ امارات، پنج شنبه شب دو تیم الوصل و الشعب در شهر شارجه و به میزبانی تیم الشعب مقابل هم قرار گرفتند كه در پایان این بازی تیم الوصل با نتیجه دو بر صفر شكست خورد.

محمد سرور در دقایق 55 و 73 گل های تیمش را به ثمر رساند در حالی كه فرهاد مجیدی در دقیقه 63 نتوانست از روی نقطه پنالتی،‌ كار را به تساوی بكشاند.

روزنامه البیان امارات در این زمینه نوشت؛ مجیدی یك پنالتی را خراب كرد و روحیه بازیكنان الوصل پایین آمد تا این تیم دومین گل را هم از میزبان دریافت كند.

تیم الوصل همچنان با 17 امتیاز پس از الاهلی 21 امتیازی در جای دوم جدول گروه دو قرار دارد اما الوحده در این گروه 14 امتیازی است و هنوز یك بازی عقب مانده خود را انجام نداده است.

الوصل در هفته دهم مقابل الاهلی قرار می گیرد و باید با پیروزی در این بازی، شانس حضور خودش را در مرحله نیمه نهایی حفظ كند.