تبیان، دستیار زندگی
مدیرعامل پرسپولیس گفت: از فدراسیون فوتبال و آقای کفاشیان می خواهیم با مکاتبات خود با فیفا درخواست کنند...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سال بعد 6 امتیاز را از پرسپولیس کم کنید

مدیرعامل پرسپولیس گفت: از فدراسیون فوتبال و آقای کفاشیان می خواهیم با مکاتبات خود با فیفا درخواست کنند این کسر 6 امتیاز مشمول فصل بعد ما شود و ما فصل آینده را با منفی 6 امتیاز آغاز کنیم.

به نقل از ایسنا، حبیب كاشانی پس از تساوی این تیم مقابل ابومسلم با اشاره به این موضوع که تساوی در تهران به منزله شكست است اما در این دیدار مستحق پیروزی بودیم، در جمع خبرنگاران اظهار كرد: جبران سه گل در نیمه‌ كار بسیار دشواری است و بازیكنان ما نشان دادند كه هیچ عاملی نمی‌تواند مانع پیشرفت و حركت به سوی قهرمانی باشد.

وی تصریح كرد: در این فصل عوامل خارجی و داخلی دست به دست هم داده است تا در سالی كه پرسپولیس خوب شروع كرده و تمرینات مناسبی را پشت سر گذاشته است نتواند به اهداف خود دست یابد.

مدیرعامل پرسپولیس كسر 6 امتیاز از پرسپولیس را قطعی دانست و تاكید كرد: فیفا در نامه‌ای كه رونوشت آن به دست ما رسیده، فدراسیون فوتبال را ملزم كرده است تا تاریخ 30 بهمن 6 امتیاز را از تیم پرسپولیس كسر كند و نتیجه را اعلام كند كه در غیر این صورت تیم ملی فوتبال ممكن است در حالت تعلیق قرار بگیرد.

وی  درباره در این مورد اضافه کرد: از فدراسیون فوتبال و آقای کفاشیان می خواهیم با مکاتبات خود با فیفا درخواست کنند این کسر 6 امتیاز مشمول فصل بعد ما شود و ما فصل آینده را با منفی 6 امتیاز آغاز کنیم. این اتفاقی است که در کشورهای دیگر از جمله ایتالیا نیز افتاده و امکان پذیر است.

عضو شورای شهر تاکید کرد: همانطور که می دانید این حکم در فروردین امسال قطعی شده و قرار بوده در فصل گذشته علیه پرسپولیس اجرا شود اما حالا و با گذشت 10 ماه اقدام به اجرای آن کرده اند.بنابر این خواسته ما این است که با توجه به حضور پرسپولیس در کورس قهرمانی، فدراسیون از فیفا بخواهد که ما فصل بعد را با شش امتیاز منفی آغاز کنیم.

وی كمك 200 میلیونی علی آبادی به پرسپولیس را در این راستا نوش داروی پس از مرگ سهراب دانست و تاكید كرد: روز گذشته (شنبه) با علی آبادی در همین مورد جلسه‌ای برگزار كرده و رئیس سازمان نیز دستور دادند 200 میلیون به پرسپولیس پرداخت شود اما، چه سود كه شش امتیاز از تیم كسر شده است.

كاشانی در پایان گفت: به دنبال این هستیم تا با پرداخت پول شركت طلبكار رضایت آنها را جهت برگرداندن شكایت و شش امتیاز جلب كنیم.

قطبی: با 69 امتیاز قهرمان می شویم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این موضوع که جبران سه گل خورده نشان دهنده انگیزه و قدرت بالای تیمش است، بر قهرمانی قطعی این تیم در رقابت های فصل جاری تاکید کرد.

به نقل ازمهر، افشین قطبی که پس از دیدار تساوی تیمش برابر ابومسلم در جمع ضمن بیان مطلب فوق افزود: بازی را بسیار بد شروع کردیم و با توجه به فشارهای ابتدایی تیم حریف گل اول را خیلی زود دریافت کردیم.

وی ادامه داد: پس از این گل بازیکنان ما موقعیت های خوبی را هدر دادند و با توجه به گل دوم ابومسلم که از روی ضربه ایستگاهی بدست آمد، تمرکز خود را از دست داده و بسیار عصبی بازی کردند. موضوعی که باعث شد اشتباهاتشان افزایش یافته و گل سوم را هم به همین دلیل دریافت کنند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین تاکید کرد: در بین دو نیمه با بازیکنان صحبت کردیم و آنها متحد شدند که این شکست را جبران کنند و با بازی خوبشان نشان دادند قلب شیر دارند و برای موفقیت از جان و دل مایه می گذارند.

وی اضافه کرد: البته پس از آنکه گل دوم را به ثمر رساندیم، انرژی و تمرکز بازیکنان برای رسیدن به گل تساوی از دست رفت ولی توانستیم در بهترین شرایط گل تساوی را وارد دروازه حریف کنیم. حتی فرصت داشتیم که گل چهارم را هم بزنیم و برنده این دیدار شویم ولی موقعیت های آخرمان به راحتی از دست رفت.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه نفرات تیمش در یک سوم دفاعی بدون تمرکز بازی کردند، افزود: ما 14 بازی دیگر پیش رو داریم و 4-5 تیم از شانس قهرمانی برخوردارند اما هنوز مطمئن هستم که پرسپولیس قهرمانی لیگ خواهد شد و من می توانم به وعده خود عمل کنم. وی كه پیش از این گفته بود با 75 امتیاز پرسپولیس را به قهرمانی می رساند اظهار داشت: اگر 6 امتیاز را از ما كم كنند آن 75 امتیاز به عدد 69 می رسد اما همین امتیاز هم برای قهرمانی ما كافی خواهد بود. با 69 امتیاز به عنوان قهرمانی دست پیدا می كنیم

قطبی در این مورد اظهار داشت: جبران سه گل در این شرایط کار ساده ای نیست و تنها بازیکنان با انگیزه که به قهرمانی فکر می کنند، می توانند چنین کار بزرگی را انجام دهند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان درخصوص عملکرد دروازه بان تیمش گفت: کریمی تنها روی گل سوم مقصر بود که هر بازیکنی اشتباه می کند اما بازیکنان من نشان دادند مانند یک خانواده صمیمی هستند و همگی با روحیه دادن به این بازیکن، کمک کردند پرسپولیس در این دیدار شکست را با تساوی عوض کند.

نبی: مستندات پرسپولیس تکلیف 6 امتیاز را مشخص می کند

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: مستندات و دفاعیات پرسپولیس در خصوص پرونده شرکت کوپیان تکلیف کسر 6 امتیاز این تیم را مشخص خواهد کرد.

مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال در گفتگو با مهر افزود: اگر مسئولان پرسپولیس بتوانند با ارائه مستندات خود درخصوص این پرونده ، مسئولان فیفا را متقاعد کنند، امتیازی از پرسپولیس کسر نخواهد شد و فدراسیون فوتبال نیز برای حل این مشکل آماده است تا برای حل آن به باشگاه پرطرفدار پرسپولیس کمک کند.

نبی اضافه کرد: البته درصورتیکه دفاعیات پرسپولیس قانع کننده نباشد نمی توان به تغییر نظر فیفا امیدوار بود و برای کسر 6 امتیاز مطرح شده تابع نظر فیفا خواهیم بود .

وی تصریح کرد : در این زمینه منتظرنامه رسمی فیفا هستیم و نظر این ارگان بین المللی ملاک عمل فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ خواهد بود.

سقوط پرسپولیس به دسته اول منتفی شد

پس از مساعدت سازمان تربیت بدنی و پرداخت بدهی شرکت کوپیان، سقوط تیم پرسپولیس به دسته اول منتفی شد.

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس ، روزیکشنبه و پس از مساعدت سازمان تربیت بدنی، طلب باشگاه کوپیان که منجر به کسر 6 امتیاز از باشگاه پرسپولیس شده است، پرداخت شد.

به این ترتیب موضوع سقوط تیم فوتبال پرسپولیس به دسته اول منتفی شد. مسئولان باشگاه پرسپولیس در انتظار ارسال رضایتنامه از سوی باشگاه کوپیان هستند تا بتوانند اقداماتی را برای تغییر نظر فیفا در خصوص کسر 6 امتیاز انجام دهند. فیفا حکم کسر 6 امتیاز را قطعی اعلام کرده است.

پاداش برای بازیكنان پرسپولیس به خاطر رعایت مسائل اخلاقی

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس به خاطر تجلی مسائل اخلاقی در بازی با ابومسلم مشهد برای بازیكنان پرسپولیس پاداش در نظر گرفت.

به نقل از ایسنا، حبیب كاشانی كه پیش از این بازی وعده پرداخت پاداش 250 هزار تومانی به بازیكنان خود در صورت پیروزی در برابر تیم ابومسلم را داده بود، پس از پایان این بازی اعلام كرد به خاطر تجلی مسائل اخلاقی در میان بازیكنان این تیم و نشان دادن روحیه مردانگی و جوانمردی، پاداش بازیكنان این تیم پرداخت خواهد شد.

بازیكنان تیم پرسپولیس در جریان بازی با ابومسلم علیرغم اینكه اشتباهات فردی فرشید كریمی باعث از دست رفتن بازی در نیمه اول شد، با تشویق و دلداری او در بین دو نیمه، هم قسم شدند با تلاش مضاعف، این اشتباهات را جبران كرده و هواداران پرسپولیس را خوشحال كنند. آنها پس از به ثمر رساندن گل سوم در دقیقه 88 به سمت دروازه خود رفتند و فرشید كریمی را در آغوش كشیدند.