تبیان، دستیار زندگی
در آمـریكـا؛ تیمهای ملی فوتبال ایران و آرژانتین به مصاف هم می‌روند فدراسیون فوتبال آرژانتین طی نامه‌ای از ایران برای حضور در آمریكا و انجام دو دیدار تداركاتی با تیم ملی فوتبال این كشور دعوت كرد. تیم ملی فوتبال آرژانتین قرار ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

23/01/1383

شهـریـورمـاه امسـال در آمـریكـا؛

تیمهای ملی فوتبال ایران و آرژانتین به مصاف هم می‌روند

فدراسیون فوتبال آرژانتین طی نامه‌ای از ایران برای حضور در آمریكا و انجام دو دیدار تداركاتی با تیم ملی فوتبال این كشور دعوت كرد.

تیم ملی فوتبال آرژانتین قرار است شهریورماه سال جاری در آمریكا اردوی تداركاتی برگزار كند و در این راستا فدراسیون فوتبال آرژانتین با دعوت از تیم ملی فوتبال ایران خواستار برگزاری دو دیدار تداركاتی در آمریكا همزمان با برگزاری اردویش در این كشور شده است.

غلامحسین زمان‌آبادی سخنگوی فدراسیون فوتبال در گفت و گو با ایسنا با تایید این خبر افزود: فدراسیون فوتبال در حال بررسی پیشنهاد آرژانتین است كه قطعا با بررسی تمام شرایط، به این درخواست پاسخ خواهیم داد.

دعوت مذكور جدای از حضور تیم ملی ایران در آمریكا و بازی با تیم «گالكسی» است كه به گفته‌ی زمان‌آبادی این سفر هنوز قطعی نشده است.

23بازیكن به اردوی تیم ملی فوتبال امید دعوت شدند

از سوی سازمان تیم های ملی فدراسیون فوتبال، 23 بازیكن به اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال امید كه از 22 تا 28 فروردین ماه جاری برگزار خواهد شد، دعوت شدند.

اسامی بازیكنان دعوت شده به اردوی تیم المپیك تا پیش از مصاف با چین عبارت است از:

سید مهدی رحمتی، وحید طالب لو، میثاق معمارزاده، محمد نصرتی، جلال كاملی مفرد، امیر حسین صادقی، هادی شكوری، میثم سلیمانی، ستار زارع، علی بداوی، مصطفی مهدیزاده، مهرزاد معدنچی، داود حقی، مجتبی جباری، خسرو حیدری، ایمان مبعلی، محرم نوید كیا، علی علیزاده، سیاوش اكبرپور، حمید شفیعی، آرش برهانی، سید مهدی علوی و حمید عزیز زاده.

تیم ملی فوتبال امید كشورمان روز جمعه 28 فروردین، بازی برگشت خود را در چارچوب مسابقات كسب سهمیه المپیك آتن برابر چین و در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌كند.

از سوی رییس فدراسیون جهانی؛

علی مرادی، مسوول اجرایی و فنی مسابقات وزنه‌برداری المپیك آتن شد

رییس فدراسیون جهانی وزنه‌برداری، علی مرادی را به عنوان مسوول اجرایی و فنی رقابت‌های المپیك آتن در سال ‌‌٢٠٠٤ منصوب كرد.

به مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان، علی مرادی دبیر كل كنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا كه در مراسم گشایش رقابت‌های قهرمانی وزنه‌برداری آسیا در سال ‌‌٢٠٠٤ در آلماتی مورد تقدیر رییس فدراسیون جهانی قرار گرفت از سوی «تاماش آیان» به عنوان مسوول اجرایی و فنی رقابت‌های المپیك آتن سال ‌‌٢٠٠٤ منصوب شد.

وی همچنین امروز (پنجشنبه) به اتفاق تاماش آیان، رییس فدراسیون جهانی وزنه‌برداری با رییس ورزش قزاقستان و سایر مقامات محلی این كشور دیدار كرد.

روز گذشته وزنه‌برداران كشورمان، اولین تمرین گروهی خود را زیر نظر سرمربی این تیم «استویچف» و «بهمن زارع» انجام دادند و همگی از آمادگی خوبی برخوردار بودند.