تبیان، دستیار زندگی
رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: با انجام برنامه ریزی ها و بهره گیری درست از توانمندی های نوشاد عالمیان..
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

عالمیان و آینده ای درخشان

رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشورمان گفت: با انجام برنامه ریزی ها و بهره گیری درست از توانمندی های نوشاد عالمیان، از وی یک بازیکن مطرح در پینگ پنگ دنیا می سازیم.

شاهرخ شهنازی درگفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه صعود 77 پله ای نوشاد عالمیان در دومین رنکینگ 2008 فدراسیون جهانی تنیس روی میز (ITTF) جزو صعودهای نادر ورزشکاران ایرانی در رده بندی جهان به حساب می آید، اظهارداشت: نوشاد عالمیان یک بازیکن مستعد در تنیس روی میز کشور به حساب می آید که می تواند آینده کاملا درخشانی را برای خود ترسیم کند. البته به شرطی که بسیاری از مسائل را در زندگی ورزشی خود لحاظ کند.

وی تصریح کرد: تمرین مستمر به دور از هر گونه حاشیه، احساس نیاز به تجربه اندوزی بیشتر و نیز دوری از غرور کاذب فاکتوریست که تمام بازیکنان باید در راستای مسیر رسیدن به رده های بالا در عرصه های گوناگون اجرای آن را در دستور کار خود قرار دهند. نوشاد عالمیان و دیگر پینگ پنگ بازان هم نباید از این مسئله غافل شوند.

شهنازی خاطرنشان کرد: درهر حال کمک به پرورش استعدادهای نوشاد عالمیان و صعود بیشتر وی در رده بندی جهانی، وی را در قالب تیم ملی جوانان به رقابت های اوپن قطر و الجزایر اعزام می کنیم.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشورمان از وضعیت فعلی بازیکنان این رشته در رده بندی جهانی ابراز رضایت کرد و افزود: رنکینگ فدراسیون جهانی تنیس روی میز بر اساس نتایجی که بازیکنان این رشته از حضور در رقابت های مختلف کسب می کنند تهیه و اعلام می شود. نوشاد عالمیان هم به خاطر درخششی که در دیدارهای اوپن اسلوونی داشت موفق به 77 پله صعود شد.

شهنازی تاکید کرد: برای اینکه بتوانیم خود را به رده های بالاتر و دو رقمی رنکینگ ITTF برسانیم باید سفرهای برون مرزی بیشتری را در برنامه فدراسیون قرار دهیم. در حالیکه هر سفر حدود 2 میلیون تومان هزینه در بر دارد و با بودجه فعلی نمی توانیم سفرهای بیشتری داشته باشیم. در صورتیکه بودجه تنیس روی میز بیشتر باشد در تورنمت های بین المللی حضور پررنگتری داشته و به رده های بهتری دست پیدا می کنیم.