تبیان، دستیار زندگی
با دستور محمد علی آبادی و در جهت رفع مشکل پیش آمده باشگاه پرسپولیس با شرکت کوپیان کمکی 2 میلیارد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کمک 2 میلیارد ریالی به پرسپولیس

با دستور محمد علی آبادی و در جهت رفع مشکل پیش آمده باشگاه پرسپولیس با شرکت کوپیان کمکی 2 میلیارد ریالی از سوی سازمان تربیت بدنی در اختیار این باشگاه قرار گرفت.

به نقل از مهر، رییس سازمان تربیت بدنی دستور داد در جهت برطرف شدن مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس و رفع مشکل ایجاد شده در رابطه با شرکت کوپیان، در اسرع وقت مبلغ دو میلیارد ریال به حساب این باشگاه واریز شود .

در دیدار عصر روز شنبه حبیب کاشانی با مهندس علی آبادی، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گزارشی از مسائل و مشکلات باشگاه را به ویژه در رابطه به پرونده رافائل و شرکت کوپیان به سمع و نظر رییس سازمان تربیت بدنی رساند و از وی خواست تا با توجه به اینکه خطر کسر امتیاز این تیم مردمی را تهدید می کند، سازمان به باشگاه کمک مالی کند که بلافاصله مهندس علی آبادی به معاون مالی خویش دستور داد در جهت رفع دغدغه هواداران این تیم مبلغ دو میلیارد ریال به حساب باشگاه پرسپولیس واریز شود .

این گزارش حاکیست سازمان تربیت بدنی که پیش از این نیز حمایت ها و کمک های مالی لازم را از باشگاه پرسپولیس و همین طور استقلال انجام داده است در جهت اینکه بلافاصله تعهد باشگاه پرسپولیس در قبال شرکت کوپیان که درخواستی ۱۳۲ هزار یورویی دارد انجام شده و امتیاز هایی از تیم پرسپولیس در لیگ برتر کسر نشود ( نکته ای که فیفا بر روی آن تاکید کرده است) مبلغ دو میلیارد ریال را به حساب باشگاه واریز می کند تا مجموعه تیم و هواداران پرسپولیس خیال شان از این بابت آسوده شود.

حکم کسر 6 امتیاز از باشگاه پرسپولیس فروردین ماه قطعی می شود

با دریافت نمابر فدراسیون جهانی فوتبال، حکم کسر 6 امتیاز از باشگاه پرسپولیس از فروردین ماه سال آینده قطعی و به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

به نقل ازسایت باشگاه پرسپولیس، بر اساس نمابر ارسالی از سوی فدراسیون جهانی فوتبال به باشگاه پرسپولیس، حکم کسر 6 امتیاز از این باشگاه به صورت قطعی اجرا و تاکید شد برای جلوگیری از سقوط تیم پرسپولیس به یک دسته پایین‏تر، این باشگاه تا سی‏ام بهمن ماه برای پرداخت طلب شرکت کوپیان فرصت خواهد داشت.

برپایه این گزارش، حکم کسر 6 امتیاز از باشگاه پرسپولیس تهران در فروردین ماه سال آینده قطعی و با نمابر امروز فیفا به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

ضمن اینکه پیرو ارسال این نمابر از سوی فیفا، ظهر روز شنبه نشستی فوق‏العاده میان رئیس سازمان تربیت بدنی و مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در دفتر مهندس علی آبادی برگزار شد.

حبیب کاشانی درمورد نتایج این نشست گفت: در این نشست، رئیس سازمان تربیت بدنی را در جریان نمابر ارسالی از سوی فیفا قرار دادم و آقای علی آبادی نیز با توجه به فوریت و اهمیت موضوع، دستور پرداخت مبلغ 200 میلیون تومان برای پرداخت طلب باشگاه کوپیان از سوی باشگاه پرسپولیس را صادر و تاکید کردند این مبلغ هر چه سریعتر در اختیار باشگاه قرار گیرد.

وی افزود: در این نشست همچنین گزارشی از عملکرد مدیریت باشگاه پرسپولیس و نیز وضعیت بدهی‏های باشگاه از سوی اینجانب ارائه شد. آقای علی آبادی نیز قول دادند برای حل مشکلات مربوط به بدهی‏های پیشین باشگاه به زودی و با تشکیل مجمع به این موضوع رسیدگی شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: در نشستی که با آقای علی آبادی داشتیم مدارکی به ایشان ارائه و میزان کمک‏های سال گذشته و سالجاری سازمان تربیت بدنی را به اطلاع شان رساندیم. آقای علی آبادی نیز تاکید کردند حداقل برابر سال گذشته به پرسپولیس کمک خواهد شد و در این باره مشکلی وجود نخواهد داشت.

کاشانی درپایان از مهیا شدن مقدمات ساخت ورزشگاه اختصاصی برای باشگاه پرسپولیس براساس توافقات این جلسه خبر داد و افزود: آقای علی آبادی عنوان کردند اگر باشگاه پرسپولیس بتواند زمین مربوط به ساخت ورزشگاه اختصاصی را تامین و مهیا کند، سازمان تربیت بدنی هزینه ساخت این ورزشگاه را متقبل خواهد شد.