تبیان، دستیار زندگی
ی ضعیف عمل كرد الاتحاد از نام ایران و تماشاگران ترس داشت سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با اشاره به ضعف دفاعی تیمش گفت: ضعف ما در خط دفاع نبود بلكه در دفاع تیمی ضعف داشتیم. به گزارش خبرنگار تبیان ، پس از خاتمه‌ی دیدار دو تیم...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

23/01/1383

فرهاد كاظمی:

تیم ما در دفاع تیمی ضعیف عمل كرد

الاتحاد از نام ایران و تماشاگران ترس داشت

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با اشاره به ضعف دفاعی تیمش گفت: ضعف ما در خط دفاع نبود بلكه در دفاع تیمی ضعف داشتیم.

به گزارش خبرنگار تبیان ، پس از خاتمه‌ی دیدار دو تیم سپاهان و الاتحاد عربستان، سرمربی تیم سپاهان با حاضر شدن در جمع خبرنگاران به سوالات آنها پاسخ داد.

این در حالی است كه سرمربی تیم الاتحاد عربستان حاضر نشد در جمع خبرنگاران حضور یابد.

فرهاد كاظمی با ارزیابی تیمش اظهار داشت: درخصوص بازی امروز، تیم ما تقریبا یك نیمه‌ی كامل را از دست داد. واقعیت این است كه تیم حریف از لحاظ وحدت تاكتیكی بسیار بهتر از سپاهان عمل كرد و با شروع خوب در نیمه‌ی دوم نشان داد كه هیچ تنشی در این تیم وجود ندارد و از بازیكنان باتجربه‌ای بهره می‌برد. آنها بازیسازی را از خط دفاعی آغاز می‌كردند چنان‌چه اگر تیم ما پرسینگ نمی‌كرد، امتیاز این دیدار را از دست می‌دادیم.

وی با تمجید از درخشش كمیل سوسكو دروازبان تیمش افزود: جاگیری مناسب وی، برخی از ضعف‌های خط دفاعی را پوشاند.

كاظمی با اشاره به استرس حاكم بر تیمش افزود: خدا را شاكریم كه تیم الاتحاد فشار چندانی در نیمه‌ی دوم به تیم ما وارد نكرد و شاید این به علت حضور پرتعداد تماشاگران و ترس از نام ایران بوده است، البته سپاهان امروز با روزهای اوج خود فاصله داشت. آنها اصول اصلی فوتبال را می‌دانند اما توانایی بازیكنان ما نتیجه را به سود ما رقم زد.

وی در مورد بازی نویدكیا گفت: این بازیكن از فوتبالیست‌های نادر كشورمان است. البته در این بازی همه‌ی بازیكنان از جمله بازیكنان خط دفاع، هافبك، فوروارد و مهم‌تر از همه حضور پرتعداد تماشاگران نیز در نتیجه‌ی بازی تاثیر فراوانی داشتند.

سرمربی تیم سپاهان با تشكر از فدراسیون كه بازی‌های لیگ را در چهارده فروردین برای تیم سپاهان برگزار كرد، افزود: دوری از مسابقات با تمرین كردن قابل جبران نیست؛ چرا كه معتقدم تیم باید در كوران مسابقات قرار بگیرد.

محمود كریمی؛ بهترین گلزن لیگ قهرمانان آسیا

محمود كریمی با دو گلی كه در دیدار مقابل الاتحاد عربستان به ثمر رساند،با 5 گل زده تاكنون عنوان بهترین گلزن لیگ قهرمانان آسیا را دراختیاردارد.

محمود كریمی مهاجم ریزنقش وتكنیكی تیم سپاهان تاكنون درهرسه دیدارتیم سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا موفق به گلزنی شده است. اودراولین دیدار سپاهان مقابل نفتچی با زدن دوگل سهم عمده ای درپیروزی چهاربر صفرتیمش داشت. كریمی دردیداربیرون ازخانه با العربی كویت نیزشم گلزنی خود را به رخ حریف كشید ودومین گل سپاهان را وارد دروازه حریف كویتی كرد، هرچند این دیداردرپایان با تساوی به پایان رسید. مهاجم باهوش وسرعتی سپاهان با دوگلی كه دردیدار امروزمقابل الاتحاد به ثمررساند با 5گل درصدرجدول گلزنان لیگ قهرمانان آسیا قرارگرفت وخود را بعنوان یكی ازگلزنان برجسته این رقابتها معرفی كرد.

مدیرعامل سپاهان: شهرستانی ها هم می توانند میزبان رقابتهای بزرگ باشند

همه دست به دست هم دادند تا سپاهان در این مرحله بتواند بعنوان تیم پیروز راهی دور برگشت رقابتها شود.

محمدرضا ساكت مدیرعامل باشگاه سپاهان با بیان مطلب فوق افزود: خوشحالم ازاینكه شهرستانی ها هم توان برگزاری مسابقات بزرگی چون لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا را دارند واینكه فوتبال درایران مرزها را درنوردیده ومنحصربه تهران نیست. من این پیروزی را به خانواده شهدای اصفهان تقدیم می كنم ودرسرود تبلیغاتی ما كه برای این مسابقه تهیه شده بود، سرودی عجین شده با نام شهدا بود تا نشان دهیم ماهمواره به یاد دلاوری های این عزیزان هستیم.

وی درخصوص دلایل نیامدن مربی الاتحاد درجلسه پرسش وپاسخ پایان بازی گفت: طبق قوانین باید مربیان با درپایان بازی برای پاسخ دادن به سوالات خبرنگاران درمحل مورد نظرحضوریابند كه به احتمال زیاد باشگاه الاتحاد برخورد خواهد كرد .

برانكو:از بازی سپاهان لذت بردم

سرمربی تیم ملی با تمجید از بازی خوب تیم سپاهان برابر تیم الاتحاد عربستان، تاكید كرد: از نتیجه و نحوه‌ی بازی و تماشاگران این دیدار لذت بردم.

برانكو ایوانكوویچ با اظهار رضایت از پیروزی تیم سپاهان برابر الاتحاد عربستان، افزود: بازیكنان سپاهان در برابر حریفی چغر، حرفه‌ای و خطرناك، برتری رضایت بخش و روحیه بخشی داشتند.

برانكو، تیم الاتحاد را از تیم‌های قدرتمند، حرفه‌ای و خطرناك توصیف كرد و تعصب و تلاش بازیكنان تیم سپاهان را مورد ستایش قرار داد و از حمایت پی در پی 90 دقیقه‌ای تماشاگران قدردانی كرد.

وی در مورد داوری دیدار دو تیم سپاهان و الاتحاد، گفت: داور حرفه‌ای این بازی بر خلاف دیدار دو تیم القطر و ذوب آهن بسیار حرفه‌ای عمل می‌كرد و چون در سطح بالایی سوت می‌زد، به روند بازی بسیار كمك كرد و بازی سخت و سنگینی را قضاوت كرد كه به پیروزی شیرین تیم سپاهان منجر شد.