تبیان، دستیار زندگی
جدا از مردم و فوتبالدوستان اسپانیا همكاران آراگونس نیز از دعوت نشدن رائول به تیم ملی ناراضی هستند...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بحران در تیم ملی اسپانیا

بحران در تیم ملی اسپانیا به خاطر رائول

جدا از مردم و فوتبالدوستان اسپانیا همكاران آراگونس نیز از دعوت نشدن رائول به تیم ملی ناراضی هستند.

به نقل از فارس، آس اسپانیا گزارش داد: فرناندو ایه‌رو نایب رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا در نامه ای از سرمربی تیم ملی خواست، هر چه سریع تر نام رائول گونسالس را در فهرست خود وارد كند.

این نامه به صورت مشترك به امضای اكثریت هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال اسپانیا نیز رسیده است و به نظر می رسد آراگونس به رغم تمام توانایی ها و اختیارات تامی كه از ویار رئیس فدراسیون و تنها حامی جدی خود دریافت كرده است، به شدت تحت فشار باشد.

این فشارها از سوی مطبوعات نیز به لوئیس وارد می شود؛ اما اصرار به تداوم این لجبازی دارد و مشخص نیست تا چه زمانی در این روند موفق عمل خواهد كرد. ایه‌رو، آراگونس را به اخراج قبل از یورو 2008 و معرفی دل بوسكه و یا كاماچو به جای او تهدید كرده است.

آراگونس همراه با اسپانیا ناكامی های تلخی را در یورو 2004 و جام جهانی 2006 ثبت كرده و اكنون در آستانه یورو 2008 است.

آراگونس: مرا مقابل كومان قرار ندهید

بحران در تیم ملی اسپانیا به خاطر رائول

سرمربی تیم ملی اسپانیا كه از بازیكن تبعیدی والنسیا در تیم ملی استفاده می‌كند، از هواداران این بازیكن خواست به نفع او و به ضرر كومان شعار ندهند.

لوئیس آراگونس در این مورد اظهار داشت: مرا مقابل كومان قرار ندهید. به من هیچ ربطی ندارد كه چرا آلبلدا از تیم والنسیا كنار گذاشته شده است. این بازیكن در مركز زمین فوق العاده خوب بازی می كند و كاملا از وی راضی هستم.

آراگونس عنوان كرد: به او هشدار می دهم كه اگر همچنان روی نیمكت والنسیا باشد، نمی توانم باز هم وی را به تیم ملی دعوت كنم.