تبیان، دستیار زندگی
نخستین نشست خبری سیزدهمین دوره رقابت‌های هندبال آسیا با حضور نایب رئیس كنفدراسیون آسیا و رئیس هیئت هندبال...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قول قهرمانی نمی‌دهیم

نخستین نشست خبری سیزدهمین دوره رقابت‌های هندبال آسیا با حضور نایب رئیس كنفدراسیون آسیا و رئیس هیئت هندبال استان اصفهان در اصفهان برگزار شد.

به نقل از ایسنا، رئیس فدراسیون هندبال كشورمان و نایب رئیس كنفدراسیون آسیا گفت: در ابتدا قرار بود رقابت‌های هندبال آسیا در كشور مالزی انجام شود اما، با توجه به اینكه ایران كرسی‌های زیادی را در هندبال آسیا دارد توانستیم میزبانی این رقابت‌ها را كسب كنیم.

رحیمی درمورد میزبانی استان اصفهان اظهار كرد: استان اصفهان نیروهای توانمندی در تیم ملی هندبال دارد، ضمن آن كه این استان توانایی‌های میزبانی خود را در دوره‌های قبلی نیز نشان داده است.

وی درمورد حضور تیم‌های كره و ژاپن در این رقابت‌ها تصریح کرد: كره و ژاپن در نهایت جریمه نقدی شدند و در این مسابقات شركت می‌كنند و با توجه به اینكه این رقابت‌ها حكم صعود به جام جهانی را دارد كلیه تیم‌های شركت كننده با نیرویی مضاعف نسبت به دوره‌های قبل در این رقابت‌ها حضور می‌یابند.

رئیس فدراسیون هندبال از برگزاری دیدارهای تداركاتی تیم ملی اظهار رضایت كرد و افزود: تیم ملی دو بازی تداركاتی در مجارستان و شش بازی در تونس انجام داد كه تمامی این رقابت‌ها كمك زیادی را به مربیان و بازیكنان تیم ملی كرد.

وی درمورد داوری این رقابت‌ها ادامه داد: با توجه به اینكه ایران رئیس كمیته داوران نیز هست سعی كرده‌ایم بهترین داوران را برای این رقابت‌ها انتخاب كنیم.ضمن آنكه از تمامی بازیكنان و مربیان خواهان عدم اعتراض به عملكرد داوران در حین مسابقات شدیم.

نایب رئیس كنفدراسیون هندبال آسیا در ادامه افزود: قول قهرمانی نمی‌دهیم اما، تمام تلاش‌مان را می‌كنیم كه به رقابت‌های جهانی صعود كنیم.

هم‌چنین می‌آبادی، رئیس هیئت هندبال استان اصفهان نیز گفت: رئیس كمیته تشكیل این مسابقات به عهده استاندار اصفهان است و با هماهنگی‌های به عمل ‌آمده سعی در برگزاری خوب این رقابت‌ها داریم.

وی درمورد كفپوش سالن پیروزی اصفهان محل برگزاری این رقابت‌ها اضافه کرد: از زمانی كه قرار شد اصفهان میزبان رقابت‌های هندبال آسیا شود، بر روی تجهیزات و امكانات سالن پیروزی بسیار كار كرده‌ایم و كف پوش جدیدی نیز در این سالن نصب شد.