تبیان، دستیار زندگی
نیكول گیومه داور بخش بین‌الملل در مراسم اختتامیه نیمه اول جشنواره فیلم فجر، گفت: جمع‌آوری آثار ارزشمند سینمای جهان در بخش بین‌الملل جشنواره فیلم فجر قابل قدردانی است ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شگفتی داور فرانسوی از آثار

جهانی در جشنواره

نیكول گیومه

نیكول گیومه داور بخش بین‌الملل در مراسم اختتامیه نیمه اول جشنواره فیلم فجر، گفت: جمع‌آوری آثار ارزشمند سینمای جهان در بخش بین‌الملل جشنواره فیلم فجر قابل قدردانی است.

به گزارش تبیان به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، نیكول گیومه رییس جشنواره فیلم میامی در مراسم اختتامیه این رویداد، گفت: جمع آوری مجموعه ای از آثار ارزشمند سینمای جهان در بخش‌های بین‌المللی جشنواره فیلم فجر قابل تقدیر است و این مجموعه‌ با كیفیت كه هر كسی را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی ضمن تقدیر از مجید شاه حسینی دبیر جشنواره فیلم فجر ، افزود: بیست و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر فرصت مغتنمی برای آشنایی مخاطبان و دست اندركاران سینما با فرهنگ‌های مختلف است، فرصتی كه از طریق رسانه سینما فراهم شده است.

گیومه در ادامه تصریح كرد: از امیر اسفندیاری مدیر امور بین‌الملل جشنواره برای فرصتی كه به من داد تا در این رویداد حضور داشته باشیم و همه كسانی كه در این جشنواره كارهای با كیفیت خوب ارایه داده بودند، تشكر می‌كنم.

داور بخش بین‌الملل جشنواره فیلم فجر در پایان یادآور شد: در این مدت چند روزه آراء و افكار مختلف هنری در كنار هم فرصت تبادل یافتند و این از نتایج مثبت جشنواره فیلم فجر است.

گیومه در سال 2005 نشانه شوالیه هنر و ادب را از وزیر فرهنگ فرانسه دریافت كرده است .