تبیان، دستیار زندگی
رئیس سازمان تربیت بدنی درمورد اینكه در ارزیابی از فدراسیون‌های ورزشی اعزامی به مسابقات المپیك 2008 پكن...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

المپیكی‌ها رصد می‌شوند

رئیس سازمان تربیت بدنی درمورد اینكه در ارزیابی از فدراسیون‌های ورزشی اعزامی به مسابقات المپیك 2008 پكن به چه دیدگاهی نسبت به مدال‌آوری آنها دست یافته‌اند، به خبرنگار ایسنا، گفت: ما هنوز در این زمینه به پیش بینی قطعی نرسیده‌ایم كه دقیقا هر فدراسیون ورزشی وضعیتش در مسابقات المپیك چگونه خواهد بود؛ اما، خردادماه آخرین فرصتی است كه روسای فدراسیون‌های ورزشی باید با ارزیابی نمایندگان المپیكی خود به ما بگویند كه در المپیك چه كار می‌كنند.

محمد علی آبادی با بیان این كه این پیش‌بینی و نتیجه المپیك، برآیند كار یك مدیر را نشان خواهد داد، افزود: به این ترتیب ما مدیران ورزشی را شناسایی می‌كنیم كه كدامیك واقعا مدیر هستند و كدامیك تنها حرف می‌زنند.

وی با اشاره به تحلیل جز به جزء و زیرنظر داشتن رشته‌های المپیكی توضیح داد: ما هر ماه در نشست‌های كاری و جامعی كه گزارش كار رشته‌های المپیكی ارایه می‌شود، فعالیت آنها را رصد می‌كنیم و لحظه به لحظه تعداد نفرات و تغییرات به وجود آمده را مدنظر داریم.این در حالی است كه هر ماه و هر هفته نمایندگان كمیته ملی المپیك و ستاد تداركاتی این مسابقات در حال بازدید و نظارت بر رشته‌های المپیكی هستند.

رئیس سازمان تربیت بدنی با ابراز رضایت از كسب سهمیه‌های ایران برای المپیك تصریح کرد: به عقیده من تا به امروز روند كار نسبت به سال‌های گذشته به خوبی پیش رفته و همچنان در حال كسب سهمیه‌های دیگر هستیم.

علی آبادی در پایان گفت: به هر حال كسب سهمیه فارغ از نتیجه‌ای كه در المپیك كسب می‌شود برای هر كشور یك افتخار محسوب می‌شود كه امیدوارم با حمایت‌های مالی كه تا پایان سال و 6 ماه اول سال 86 از المپیكی‌ها به عمل می‌آوریم نتایج خوبی را نیز در المپیك كسب كنیم.