تبیان، دستیار زندگی
آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال در تهران پیش از دیدار با مس کرمان عصر روز جمعه در زمین مجموعه ورزشی هما برگزار...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

كریمی: هر كسی غیبت كرد، خداحافظ

آخرین تمرین تیم استقلال در تهران پیش از دیدار با مس کرمان عصر روز جمعه در زمین مجموعه ورزشی هما برگزار شد.

به نقل از ایسنا، در ابتدای تمرین كه ساعت 13 شروع شد، بازیكنان پس از گرم كردن بدن‌های خود، زیرنظر اعتماد مقدم مربی بدنساز تیم، تمرینات استقامتی و حركات كششی را در وسط زمین انجام دادند.

در حین این تمرین فیروز كریمی به جمع بازیكنان پیوست و حركات نرمشی و سرعتی را با بازیكنان تمرین كرد و در حین تمرین توضیحات تاكتیكی را به آنها گوشزد می‌كرد كه منجر به خنده بازیكنان می‌شد.

آرش برهانی و بیژن كوشكی به صورت اختصاصی با دویدن كنار زمین تمرینات اختصاصی را انجام می‌دادند كه پس از مدتی كوشكی به جمع بازیكنان پیوست و برهانی هم كه خواست این كار را بكند فیروز كریمی ممانعت كرد و از او خواست تا بازهم به صورت اختصاصی با مربی بدنساز تیم كار كند.

در ادامه بازیكنان به دستور فیروز كریمی سانتر از جناحین و ضربه سر به سمت دروازه را تمرین كردند كه پس از مدتی به صورت ضربه سر در حضور سه یار فرضی از جناحین تمرین شد كه فیروز كریمی از بازیكنان می‌خواست تا پس از هر ضربه سر به وسط زمین بروند و برگردند.

در این تمرین علیرضا منصوریان و فرهاد مجیدی آماده نشان دادند. برخی از بازیكنان استقلال به خاطر سانترهای اشتباه و ناكام بودن در زدن ضربات سر گلایه می‌كردند.

سپس بازیكنان در قالب دو گروه به صورت انفرادی حمله و شوت به سمت دروازه در مواجهه با یك مدافع فرضی را در برنامه خود می‌دیدند كه این تمرین پس از مدتی به دستور فیروز كریمی پایان یافت.

در ادامه كریمی بازیكنان را به دو تیم آبی و نارنجی تقسیم كرد و آنها در مقابل یكدیگر به بازی فوتبال - دادن پاس‌های زیاد و سپس حركت سریع از جناحین - مشغول شدند. زدن ضربه ایستگاهی به سمت دروازه آخرین تمرین امروز آبی‌پوشان بود و این تمرین 150 دقیقه‌ای ساعت 15:30 به پایان رسید.

اصغر حاجیلو و ناصر حجازی تا مدتی تمرینات تیم استقلال را نظاره گر بودند. مجتبی جباری نیز به دلیل مصدومیت در تمرینات غایب بود.

فیروز كریمی پس از تمرینات بازیكنان را دور هم جمع كرد و به آنها هشدار داد: اگر بازیكنی در تمرین فردا غیبت كند باید با باشگاه تسویه حساب كند و برود.در این زمینه با كسی هم شوخی ندارم.