تبیان، دستیار زندگی
یخ همانند گذشته تلاش می‌كنم هنـوز خـودم از جزییـات قـرارداد آگـاه نیستـم مشكلی از بـابت بـازی در كنـار«روی ماكای» ندارم سرانجام وحید هاشمیان پاداش سخت كوشی و تلاش خود را گرفت. مهاجم توانمند بوخوم فصلی رویایی را در بوندس لیگا ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

19

/01/1383

وحید هاشمیان

:

در بایرن مونیخ همانند گذشته تلاش می‌كنم

هنـوز خـودم از جزییـات قـرارداد آگـاه نیستـم

مشكلی از بـابت بـازی در كنـار«روی ماكای» ندارم

سرانجام وحید هاشمیان پاداش سخت كوشی و تلاش خود را گرفت.

مهاجم توانمند بوخوم فصلی رویایی را در بوندس لیگا سپری كرد تا توجه ماموران خرید بزرگ‌ترین تیم كشور آلمان و یكی از بهترین‌های فوتبال جهان را به خود جلب كند. اكنون وحید در یك گامی پیوستن به بایرن مونیخ است.

اعلام كرد، توافق نهایی میان نمایندگان دو باشگاه صورت گرفته و طرفین بر سر قراردادی سه ساله به توافق رسیده‌اند.  kiker

وحید هاشمیان در این باره و هدف‌های آینده‌ی خود كه بی‌تردید با حضور در گروه مونیخی، والاتر و پراهمیت‌تر از گذشته هستند، سخن گفت. پیوستن به بایرن نه برای هاشمیان بلكه برای تك تك بازیكنان بوندس لیگا مانند رویاست كه البته علی دایی پیشتر آن را تجربه كرده بود.

پیشنهاد بایرن مونیخ و بازتاب در مطبوعات و رسانه‌های آلمان:

وحید هاشمیان درباره‌ی پیشنهاد بایرن به ایسنا گفت: این موضوع حقیقت دارد. نمایندگان بایرن با من و باشگاه تماس گرفته‌اند و پیشنهاد خود را اعلام كرده‌اند. اكنون در حال مذاكره هستیم و احتمال فراوان این مذاكرات تا انتهای هفته‌ نهایی خواهند شد. به سبب دلایل فنی و توافق دو باشگاه هنوز خود من از جزییات این قرارداد آگاه نیستم.

گروه ثروتمند مونیخی روی هر بازیكنی كه انگشت بگذارد به چهره‌ی نخست رسانه‌ها و مطبوعات آلمان تبدیل خواهد شد. هاشمیان در این باره گفت: بله، همان طور كه خودتان گفتید، یكی دو سایت خبری دیگر آن را اعلام كردند. این پیشنهاد در شبكه‌های تلویزیونی نیز بازتاب خوبی داشت. این جا همه درباره‌ی آن حرف می‌زنند.

جسارت و انگیزه برای مهاجم ایرانی بایرن مونیخ

نیمكت نشینی، مشكلی است كه بیشتر ستارگان جهان فوتبال، از آن بیم دارند. هاشمیان تقریبا یك سال برای به چنگ درآوردن پیراهن ثابت بوخوم مبارزه كرد و اكنون كادر فنی این تیم میانه جدولی به توانایی‌های او ایمان دارند و هواداران نامش را در ورزشگاه فریاد می‌كشند. آیا ترك این تیم و سفر به گروه پرستاره و منظم مونیخی كه به نظر كادر مربیگری آن نیز به زودی دستخوش تغییراتی خواهد شد هاشمیان را بار دیگر بر روی نیمكت بازخواهد گرداند؟:ابتدا در بوخوم روی من به عنوان بازیكنی جانشین حساب نمی‌كردند من توانایی‌های خود را به رخ مربیان كشیدم و تنها به سبب چند مشكل مدتی را روی نیمكت نشستم، كه یكی از آنها حضور مهاجمی با پیشینه‌ی خوب و آماده در بوخوم بود. سرمربی بوخوم بارها به من اطمینان داد كه جایگاه ویژه‌ای در برنامه‌های آینده او خواهم داشت و من با تكیه به خدا برای به دست آوردن پیراهن مبارزه كردم. مشكل دیگر برنامه‌ریزی‌های نامناسب فدراسیون فوتبال ایران بود. اكنون خوشحالم كه توانستم جایی برای خود در تركیب اصلی پیدا كنم.

بوخوم؛ رسیدن به جام یوفا

به هر حال در صورت انتقال هاشمیان، او باید فصل آینده پیراهن بایرن را بر تن كند. اكنون بوخوم و نتایج آن تا انتهای فصل هدف اصلی هاشمیان است. شكست سنگین این هفته در وست فالن برابر گروه پرقدرت دورتموند انتقادات را از پدیده‌ی این فصل بوندس لیگا افزایش داد. هواداران این تیم در رویای شركت در رقابت‌های اروپایی فصل آینده هستند. هاشمیان در این باره گفت: عملكرد ضعیفی برابر دورتموند داشتیم. این نتیجه كمی ما را از رقابت‌های اروپایی دور كرد. اما هنوز تا انتهای فصل زمان زیادی باقی مانده است. شالكه سرسخت‌ترین حریف ما نبردهایی دشواری تا انتهای فصل پیش رو دارد كه یكی از آنها برابر بایرن است كه مطمئنا شكست خواهد خورد. ما می‌توانیم امیدوار بمانیم و با پیروزی در دیدارهای آینده اختلاف یك امتیازی خود را جبران كنیم.

وحید در مورد نمرهگفت: من نیمه‌ی نخست بسیار خوب ظاهر شدم، اما در نیمه‌ی دوم متاسفانه تمام اعضای تیم نمایش ضعیفی داشتند. هنوز از نمره‌ی خودم آگاهی ندارم.