تبیان، دستیار زندگی
وحید با بایرن خبرداد هاشمیان در آكورایوم كوسه ها وب سایت خبری نشریه" كیكر" اعلام كرد كه انتقال وحید هاشمیان مهاجم 27 ساله تیم بوخوم به بایرن مونیخ قطعی شد و او از فصل آینده پیراهن بایرن را بر تن خواهد كرد. بعد از ا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

18

/01/1383

كیكر از قرارداد سه ساله وحید با بایرن خبرداد

هاشمیان در آكورایوم كوسه ها

وب سایت خبری نشریه" كیكر" اعلام كرد كه انتقال وحید هاشمیان مهاجم 27 ساله تیم بوخوم به بایرن مونیخ قطعی شد و او از فصل آینده پیراهن بایرن را بر تن خواهد كرد. بعد از اینكه دیترماینهولد عضو هیأت مدیره باشگاه بوخوم خبر اختصاصی " كیكر" را روز پنجشنبه مبنی بر مذاكره اولی هونس با بوخوم تأیید كرد، وحید هاشمیان روز یكشنبه بعد از بازی دورتموند اعلام كرد كه دوشنبه یا سه شنبه با مسؤولان باشگاه بایرن مونیخ دیدار خواهد كرد. " كیكر" در ادامه افزود كه تنها نكته قطعی این مذاكرات این است كه هاشمیان یك قرارداد سه ساله به مبلغ 2 میلیون یورو خواهد بست. این خبر در حالی مخابره شد كه خود وحید هاشمیان گفت كه هنوز مدت قراردادش با بایرن مونیخ مشخص نیست:" مدیربرنامه هایم در حال مذاكره با مسؤولان بایرن است و تا آخر هفته قرارداد امضا می شود اما مشخص نیست مدت قرارداد تا كی باشد."

خبرگزاری ورزشی آلمان "Sid" هم نوشت از آنجا كه الكساندر زیكلر یك بار دیگر دچار شكستگی پا شده و قراردادش در پایان این فصل به اتمام می رسد، وحید هاشمیان خرید بسیار خوبی است. اما " كیكر" هنوز شك دارد كه آیا وحید هاشمیان كلاس لازم برای موفقیت در بایرن را دارد یا نه. خود وحید می گوید:" هر كسی می تواند نظر خودش را بدهد. وقتی به تیم بالاتری بروی طبیعی است كه رقبایت هم سخت تر می شوند. شما مطمئن باشید كه وقتی تیمی در یك فصل پنجاه بازی باید انجام دهد پس من هم فرصت زیادی برای نشان دادن خودم پیدا می كنم."

هاشمیان در مورد اینكه از این پیشنهاد جا خورده یا نه با اعتماد به نفس می گوید:" كسی جا می خورد كه تلاش نكرده و شانس آورده باشد اما من با خوش شانسی به اینجا نرسیدم و زحمت كشیدم. هر بازیكنی آرزو دارد در تیم های بزرگ بازی كند و من هم ازاین بابت خیلی خوشحالم." هاشمیان در مورد اینكه مسؤولان و بازیكنان بوخوم در قبال این پیشنهاد چه واكنشی داشتند، می گوید:" با اینكه هنوز قرارداد نبسته ام اما همه بازیكنان به من تبریك گفتند چون همه دوست دارند چنین پیشنهاداتی داشته باشند. مسؤولان تیم هم اگر از یك باشگاه دیگر پیشنهاد داشتم سخت می گرفتند اما با پیشنهاد بایرن راحت برخورد كردند." كیكر نوشته، هاشمیان گوشه گیر و آرام است و از لحاظ روحی برای سازگاری در تیمی همچون بایرن مونیخ شرایط سختی دارد. این نشریه بایرن مونیخ را به دلیل تعدد ستارگانش به آكواریوم كوسه ها تشبیه كرده وبه همین دلیل معتقد است بازیكنی مثل او در چنین تیمی شرایط سختی خواهد داشت. خود او در مورد تصورش نسبت به آینده اعتقاد دارد:" من فكرهایم را كردم و این تصمیم را گرفتم. البته آینده را نمی توانم پیش بینی كنم چون اگر می توانستم، پیشگو می شدم نه فوتبالیست. من باید تلاش كنم و مطمئن باشید این كار را می كنم."