تبیان، دستیار زندگی
تزیین اتاق کودک باید مهیج و فانتزی باشد. اولین چیزی که باید در دکوراسیون بندی اتاق کودکتان به آن توجه داشته باشید این است که این تزیینات باید مطابق با سن و روحیه ی کودکتان انجام گیرد.نباید اتاق فرزند 3 ساله تان را مثل اتاق فرزند 13 ساله تان تزیین کنید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مهیج ، فانتزی ، خوش رنگ

تزیین اتاق کودک (1)

تزیین اتاق کودک باید مهیج و فانتزی باشد.

اولین چیزی که باید در دکوراسیون بندی اتاق کودکتان به آن توجه داشته باشید این است که این تزیینات باید مطابق با سن و روحیه ی کودکتان انجام گیرد.نباید اتاق فرزند 3 ساله تان را مثل اتاق فرزند 13 ساله تان تزیین کنید.

البته منظور این نیست که باید هر سال با بالا رفتن سن فرزندتان تزیین اتاق او را به هم بزنید.منظور این بود که باید اتاق کودکان را با توجه به گروه سنی آنها انتخاب کرد

مهیج ، فانتزی

رنگ های متناسب برای اتاق کودک

ببینید کودکتان به چه رنگی علاقه دارد.

اگر هنوز سنش به حدی نرسیده که به خوبی بتواند صحبت کند ، یک جعبه مداد رنگی جلویش بگذارید تا خود یکی از رنگ هایی را که دوست دارد انتخاب کند.

کودکان بزرگتر خود می توانند به شما بگویند که دوست دارند اتاقشان چه رنگی باشد.

یادتان باشد که اولویت با علاقه ی بچه هاست.

سعی نکنید مدل و رنگ دلخواه خودتان را به زور به بچه ها تحمیل کنید.شخصیت آنها از همین سنین شکل می گیرد و اتاقشان می تواند آینه ی خوبی برای نشان دادن شخصیتشان باشد. البته منظورم طرح و رنگ غیر معقول آنها نیست.باید محدودیت تعیین کنید اما بازهم آنها را در انتخابشان آزاد بگذارید.

 خوش رنگ

ادامه دارد ....

منبع : p30-data

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.