تبیان، دستیار زندگی
ان آسیا در اصفهان گفتگو با سرمربی اسپورت كلوپ قطر جمال الدین موشوویچ : من مسلمان هستم و اهل بوسنی و15 سال است كه ساكن قطر هستم. مدتی در اردن كار می كردم و مدتی هم در تیم ملی یوگسلاوی دستیار ایویچ و اویكااوسیم ( مربی سابق مینا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

18

/01/1383

گزارش اختصاصی تبیان از لیگ قهرمانان آسیا در اصفهان

گفتگو با سرمربی اسپورت كلوپ قطر

جمال الدین موشوویچ :

من مسلمان هستم و اهل بوسنی و15 سال است كه ساكن قطر هستم. مدتی در اردن كار می كردم و مدتی هم در تیم ملی یوگسلاوی دستیار ایویچ و اویكااوسیم ( مربی سابق میناوند ) بودم و الان مدت سه سال است كه با این تیم كار می كنم . وی در ادامه و در پاسخ به سوالات خبرنگاران تبیان گفت:

شناخت من از فوتبال ایران در این حد است كه می دانم فوتبال ایران در پتانسیل خوب و استعدادهای بالایی دارد و بازیكنان آن در سطح آسیا مطرح و صاحب نامند.

به نظر من ذوب آهن تیم خوبی است كه از بازیكنان سرعتی و تكنیكی سود می برد و توانسته با4 امتیاز در صدر جدول قرار گیرد.

ستاره98 آرژانتین اصفهان را به هم ریخت

حضور كلودیو كانی گیا در تیم قطری باعث شده تا دوستداران و علاقه مندان فوتبال وی یار مارادونا در محل حضور وی تجمع كرده و خواهان گرفتن عكس و امضاء از او هستند.

كانی گیای38 ساله به خبرنگار تبیان قول داد تا در صورت امكان و پس از بازی امروز مصاحبه ای با ما داشته باشد.

برانكو و فركی در اصفهان

بر طبق آخرین شنیده های ما و بر خلاف دور رفت این بازی ها كه فدراسیونی ها كمتر حضور داشتند و این بار برانكو ایوانكوویچ و فركی برای دیدن بازی های دو نماینده كشورمان به اصفهان خواهند رفت.

رئیس23 ساله باشگاه قطری

شیخ جاسم بن حمد آل ثانی رئیس باشگاه اسپورت كلوپ قطر كه تنها23 سال دارد و خواهرزاده امیر قطر است در گفتگویی اختصاصی با خبرنگاران و خبرنگار تبیان سوالات مختلف ، اینچنین پاسخ داد :

فوتبال ایران در سطح بالایی قرار دارد و ما هم سعی داریم به آن برسیم . لیگ قطر همواره خاطرات و رضایت خوبی از بازیكنان ایرانی مثل عبدالرضا برزگری – نامجو مطلق – ابراهیم قاسم پور – حمید درخشان – ناصر محمدخانی – علی دایی – پیروانی – باقری و قلعه نوعی كه بازی های خوبی ارائه دادند ، دارد و الان هم لیگ قطر شاهد حضور بازیكنان بزرگی مثل باتیستوتا و باسلر و كانی گیا است و سعی داریم با آوردن بازیكنان بزرگ جهان به قطر به رشد فوتبال خود كمك كنیم . وی در خصوص عدم خرید علی كریمی از سوی تیم قطری گفت:

علی كریمی بسیار گران قیمت است و خرید وی نیاز به سرمایه بالا دارد و باشگاه ما برای خرید كریمی نیازمند كمك دولت است و توانایی خرید وی را نداریم اما من از ایران بازی پاشازاده ، كریمی ، فرهاد مجیدی را بسیار قبول و دوست دارم.

شیخ جاسم پس از اینكه نیاز به كمك دولت قطر جهت خرید كریمی اشاره كرد با سوال خبرنگارتبیان مبنی بر اینكه چگونه با اینكه نسبت فامیلی با امیر قطر دارد ، چرا از وی حمایت و كمك نمی گیرد؟ مواجه شد . در این لحظه با پاسخ جالبی گفت :

كشور ما یك دولت قانونمند و دمكرات است و از روابط فامیلی اینگونه استفاده نمی كنیم و این را بدانید كه اگر من سوء استفاده می كردم الان همراه تیم این جا نبودم و مسلماً با كوچكترین كم كاری و كوتاهی از كار بركنار می شدم.