تبیان، دستیار زندگی
پیروزی رسید تیم فوتبال پرسپولیس تهران با دو گل علی دایی موفق شد از سد شموشك نوشهر عبور نماید. پرسپولیس درحالی نیمه نخست با شموشك را آغاز كرد كه با تركیبی تهاجمی واستفاده ازتمام نیروهای هجومی خود برای پیروزی دراین مسابقه بهر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

18/01/1383

پرسپولیس مقابل شموشك به پیروزی رسید

تیم فوتبال پرسپولیس تهران با دو گل علی دایی موفق شد از سد شموشك نوشهر عبور نماید.

پرسپولیس درحالی نیمه نخست با شموشك را آغاز كرد كه با تركیبی تهاجمی واستفاده ازتمام نیروهای هجومی خود برای پیروزی دراین مسابقه بهره برده بود.

دایی، ترائوره، انتظاری ومهرداد اولادی مهاجمانی بودند كه با پشتیبانی سلمانی، خانمحمددی وبرزگرقصد داشتند تا پیروزی پرگلی را نصیب سرخپوشان نمایند، اما دفاع چندلایه شموشك مانع ازگلزنی این تیم می شد.

حملات پرسپولیس دردقیقه 26 درحالی به نتیجه رسید كه شوت ترائوره با برخورد به سینه بازیكن شموشك به اشتباه ازسوی داور پنالتی اعلام شد تا دایی تك گل پرسپولیس را دراین نیمه به ثمربرساند.

دودقیقه بعد نوبت شموشك بود كه با شوت زمینی وسركش اكبرشوكتی دروازه ایلیچ را بازنماید تا بازی به تساوی كشیده شود.

نیمه دوم بازی دو تیم پرسپولیس و شموشك در حالی آغاز شد كه نماینده نوشهر در همان دقایق ابتدایی بازی توسط شاه حسینی و خلعتبری دوبار تیر دروازه پرسپولیس را لرزاند تا نشان دهد در این نیمه برای پیروزی گام به میدان نهاده است اما بدشانسی بازیكنان این تیم موجب شد تا هردو موقعیت شاگردان میثاقیان از دست برود.

در ادامه مسابقه این پرسولیس بود كه فشار حملات خود را افزایش داد و در یكی دو نوبت می رفت تا با ارسالهایخان محمدی و استفاده از قدرت سرزنی بازیكنانی چون دایی به گل دست یابد اما خروجهای به موقع رحمان احمدی اجازه خودنمایی به مهاجمان این تیم را نداد. این حملات به همین شكل ادامه داشت تا اینكه در دقیقه 86 در پی تنها خروج اشتباه دروازه بان شموشك دایی نهایت استفاده را برد و با ضربه ای دیدنی توپ را به تور دروازه حریف رساند تا این مسابقه با پیروزی سرخپوشان پایتخت خاتمه یابد. پرسپولیس با این پیروزی 36 امتیازی شد تا در رده پنجم جدول رده بندی و بالاتر از سپاهان قراربگیرد.