تبیان، دستیار زندگی
رضا مهماندوست گفت: اردوهای تیم ملی تکواندو از ابتدای همین هفته شبانه روزی خواهد شد چرا که نمی .....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نباید فرصت را از دست بدهیم

رضا مهماندوست گفت: اردوهای تیم ملی تکواندو از ابتدای همین هفته شبانه روزی خواهد شد چرا که نمی خواهیم هیچ فرصتی را برای کسب موفقیت در المپیک از دست بدهیم

سرمربی تیم ملی تکواندو کشورمان ضمن بیان مطلب فوق به مهر اظهارداشت: رقابتهای انتخابی المپیک در قاره اروپا از سطح فنی قابل قبولی برخودار بود.

وی ادامه داد: تکواندوکاران 45 کشور به استانبول آمده و هر تکواندوکاری  که از آمادگی فنی و بدنی خوبی برخوردار بود توانست به هدف خود رسیده و سهمیه المپیک را کسب کند. البته داوری ها در زمان حضور تکواندوکاران میزبانی کمی با مشکل مواجه می شد چرا که سالن مملو بود از هوادران میزبان و داوران هم گاهی اسیر جو سالن می شدند و دیدیم که میزبان هم با حمایت خوب تماشاگران خودی توانست هر چهار سهمیه را کسب کند.

مهماندوست در مورد نتایج دو وزن 58- و 80- کیلوگرم خاطرنشان کرد: در  وزن خداداد از قاره اروپا تنها راموس اسپانیایی که چند مدال جهانی در کارنامه دارد حریف قابلی است و در وزن 80- کیلوگرم هم "بحری" از ترکیه و "راشد احمداف" آذربایجانی مبارزات خوبی به نمایش گذاشتند ولی باید اذعان داشت که دراین وزن همه نفرات شاخص بوده و باید روی آنها کار کنیم.

سرمربی تیم ملی درمورد ادامه برنامه های تیم ملی اظهارداشت: باید دراین رابطه با رئیس فدراسیون صحبت کنم که اگر قرار است اردو هفته ای سه روز برگزار شود بهتر است تعطیل کنیم، من می خواهم اردو شبانه روزی باشد تا بتوانیم بدون از دست دادن فرصت کار کنیم.

وی درپایان پیرامون انتقاد برخی مربیان به تمرینات تیم ملی و شکست ملی پوشان در لیگ گفت: این انتقادات را قبول ندارم مگر قبل از زمان تشکیل اردوی تیم ملی این نفرات بازنده نمی شدند، ضمن اینکه تمامی نفراتی که حضور مستمر در اردو دارند برنده از زمین خارج شدند و کسانی باختند که با اجازه و به دلایل مختلف در اردو حضور نداشتند. من می خواهم اردو شبانه روزی شود تا بعد از این بتوانم پاسخگو باشم.