تبیان، دستیار زندگی
ورزش‌های رزمی نیز به كتیرایی محول شد مراسم معارفه‌ی بهزاد كتیرایی سرپرست فدراسیون تازه تاسیس ووشو با حضور علی كفاشیان معاون ورزشی و امور فدراسیون‌های سازمان تربیت بدنی در محل فدراسیون ورزش‌های رزمی انجام شد. در این مراسم هم...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

17/01/1383

مسوولیت فدراسیون ورزش‌های رزمی نیز به كتیرایی محول شد

مراسم معارفه‌ی بهزاد كتیرایی سرپرست فدراسیون تازه تاسیس ووشو با حضور علی كفاشیان معاون ورزشی و امور فدراسیون‌های سازمان تربیت بدنی در محل فدراسیون ورزش‌های رزمی انجام شد.

در این مراسم همچنین به لحاظ اهمیت ساماندهی سبك‌های مختلف رزمی تحت پوشش فدراسیون ورزش‌های رزمی، طی حكمی از سوی علی كفاشیان، مسوولیت سرپرستی این فدراسیون نیز تا زمان تشكیل مجمع به بهزاد كتیرایی واگذار شد.

در متن حكم سرپرست فدراسیون ورزش‌های رزمی آمده است:

«با توجه به تشكیل فدراسیون ووشو و ضرورت جدا شدن امور مربوط به این رشته‌ی رزمی از فدراسیون ورزش‌های رزمی و تا زمان تشكیل مجمع فدراسیون رزمی لطفا نسبت به انجام امور جاری این فدراسیون اقدامات لازم را به عمل آورید.

بهزاد كتیرایی درباره‌ی این حكم و مسوولیت محوله از سوی علی كفاشیان به وی به خبرنگار ایسنا گفت: ساماندهی ورزش‌های رزمی و بیش از چهل سبك‌ تحت پوشش این فدراسیون در راستای شكل دهی ساختار جدیدی از فدراسیون ورزش‌های رزمی از مهم‌ترین اولویت‌های كاری است كه در این راستا حركت خواهیم كرد.

گفتنی است مطابق با حكم معاون ورزشی و امور فدراسیون‌های سازمان تربیت بدنی از این پس تمام امور مربوط به فدراسیون ورزش‌های رزمی مستقیما زیر نظر بهزاد كتیرایی پیگیری خواهد شد.

بهزاد كتیرایی رییس جدید فدراسیون ورزشهای رزمی دراین خصوص اظهارداشت: با صحبتی كه آقای كفاشیان داشتند قرارشد تا زمان برگزاری مجمع فدراسیون ورزشهای رزمی مسولیت این فدراسیون را بر عهده داشته باشم تاامورآن با وقفه مواجه نشود. درحال حاضر آقای كفاشیان سرپرست این فدراسیون هستند ومن مسولیت اموراجرایی آن را برعهده دارم.

وی افزود: اصل مسولیت من درفدراسیون ووشواست ودركنارآن امورمربوط به فدراسیون ورزشهای رزمی را نیزانجام خواهد داد. به عقیده من با توجه به اینكه این دوفدراسیون قبلا دركناریكدیگرمشغول فعالیت بوده اند مشكل چندانی دركارایجاد نخواهد شد.

كتیرایی درمورد برنامه های آتی فدراسیون ووشوخاطرنشان كرد: درروزهای گذشته با پیشكسوتان ومسوولان سبكهای مختلف جلساتی را برگزاركردیم تا با این دوستان تفاهم كامل برقرارشود كه خوشبختانه صحبتهای خوبی ردوبدل شد كه امیدوارم نتایج این گفت وگوها درپیشبرد اهداف فدراسیون بیش ازپیش موثرباشد.

وی تصریح كرد: با توجه به اینكه فدراسیون ووشوتازه تاسیس است برنامه ریزی های مقدماتی برای برای پیشبرد اموردرحال انجام است وامیدوارم با حمایت تمام اهالی این ورزش بتوانیم دراین رشته افتخارات متعددی را كسب نماییم. ازسوی دیگربا توجه به تلاشهایی كه چینی ها برای گنجاندن این رشته درالمپیك 2008 پكن دارند، ما می توانیم با تلاش وپشتكاردراین رشته ازحالا خود را مدعی كسب مدالهای رنگارنگ ازاین پیكارها نماییم.