تبیان، دستیار زندگی
یگر به تیم ملی دعوت شد احترام به مقام قهرمان جیووانی تراپاتونی، سرمربی تیم ملی ایتالیا تصمیم دارد به روبرتو باجو برای حضوری دیگر در رقابت‌های جام جهانی فرصت بدهد. سرمربی تیم ملی ایتالیا در این باره گفت: این كاری است كه باید ا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

17/01/1383

روبرتو باجو بار دیگر به تیم ملی دعوت شد

احترام به مقام قهرمان

جیووانی تراپاتونی، سرمربی تیم ملی ایتالیا تصمیم دارد به روبرتو باجو برای حضوری دیگر در رقابت‌های جام جهانی فرصت بدهد.

سرمربی تیم ملی ایتالیا در این باره گفت: این كاری است كه باید انجام شود. من با فدراسیون فوتبال در این زمینه گفت‌وگو كردم و فكر می‌كنم این كمترین كاری است كه می‌توانیم برای باجو انجام بدهیم. او بازیكنی است كه افتخارات فراوانی برای ایتالیا كسب كرده است و اكنون دعوت كردن از باجو برای حضوری دیگر در رقابت‌های جام جهانی، بزرگداشت مقام یك قهرمان است.

اسطوره‌ی دهه‌ی نود فوتبال ایتالیا نیز می‌خواهد بار دیگر پیراهن تیم ملی را بر تن كند. باجوی سی و هفت ساله در این باره گفت: امیدوارم این اتفاق رخ بدهد. پوشیدن مجدد پیراهن تیم ملی افتخار بزرگی برای من محسوبمی‌شود.

آرزوی كالموند، بازگشت رودی فولر

سرمربی تیم ملی آلمان، مدیر باشگاه بایر لوركوزن

رینر كالموند، مدیر اجرایی باشگاه بایر لوركوزن كه در سال 2006 بازنشسته خواهد شد امیدوار است، رودی فولر، سرمربی كنونی تیم ملی آلمان جانشین وی شود.بایر لوركوزن در زمان كالموند شكوفا شد و به افتخارات بزرگی به ویژه در اروپا دست پیدا كرد.

مدیر اجرایی لوركوزن در این باره گفت: سال 2006، كار خود را متوقف خواهم كرد و مطمئن هستم رودی فولر جانشین كاملی برای من خواهد بود. از مدت‌ها پیش به او می‌اندیشیدم. او بهترین گزینه است. چرا كه هم به خوبی فوتبال را درك می‌كند و هم چهره سرشناس و محبوبی است.

رودی فولر سال 1996 با پیراهن لوركوزن به عنوان بازیكن از جهان فوتبال خداحافظی كرد و برای مدتی مدیر ورزشی این باشگاه بود تا این كه در سال 2000 به عنوان سرمربی تیم ملی آلمان انتخاب شد. قرارداد فولر با تیم ملی در پایان مرحله‌ی نهایی رقابت‌های جام جهانی 2006 تمام می‌شود.