تبیان، دستیار زندگی
م نفس» خرداد و «سربازهای جمعه» مرداد ماه اكران می‌شوند «هم نفس» به كارگردانی مهدی فخیم‌زاده كه در بخش مسابقه‌ی سینمای ایران در بیست و دومین جشنواره فیلم فجر حضور داشت بعد از فیلم «بوتیك» در گروه «قدس» به نمایش درخواهد آمد. ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخبار ادبی و هنری 17 فروردین ماه 1383

«هم نفس» خرداد و «سربازهای جمعه» مرداد ماه اكران می‌شوند

«هم نفس» به كارگردانی مهدی فخیم‌زاده كه در بخش مسابقه‌ی سینمای ایران در بیست و دومین جشنواره فیلم فجر حضور داشت بعد از فیلم «بوتیك» در گروه «قدس» به نمایش درخواهد آمد.

به گزارش ایسنا، پیش از این قرار بود فیلم سربازهای جمعه به كارگردانی مسعود كیمیایی به نمایش درآید اما براساس قراردادهایی كه با شورای صنفی نمایش بسته شده از اوایل خرداد ماه ”«هم نفس: و بعداز آن اوایل مرداد ماه « سربازهای جمعه» به نمایش درخواهد آمد.

براساس همین گزارش «هم نفس» به كارگردانی مهدی فخیم‌زاده داستان بهروز است كه سابقه بیماری روانی دارد و به طور اتفاقی با زنی به نام شیرین آشنا می‌شود. به گزارش ایسنا،در این فیلم رویا نونهالی، مریلا زارعی، ناصر آقایی ، فرهاد شریفی به ایفای نقش می‌پردازند.سایر عوامل فیلم «‌هم نفس» عبارتند از: مدیرفیلمبرداری: رسول احدی، ‌تدوین: حمیدرضا قربانی، صدابرداری:‌مهران ملكوتی، موسیقی: فردین خلعتبری و تهیه كننده: مرتضی شایسته.