تبیان، دستیار زندگی
چ : مسئولیت تیم ملی امید را نمی‌پذیرم برانكو ایوانكوویچ سرمربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان كشورمان پس از حضور در تهران تاكید كرد كه مسئولیت هدایت یا مشاوره‌ی تیم ملی امید را نخواهد پذیرفت. ایوانكوویچ تصریح كرد: تاكنون پیشنهادی ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

16/01/1383

تاكید مجدد برانكو ایوانكوویچ

:

مسئولیت تیم ملی امید را نمی‌پذیرم

برانكو ایوانكوویچ سرمربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان كشورمان پس از حضور در تهران تاكید كرد كه مسئولیت هدایت یا مشاوره‌ی تیم ملی امید را نخواهد پذیرفت.

ایوانكوویچ تصریح كرد: تاكنون پیشنهادی را مبنی بر پذیرش مسئولیت فوق از سوی سازمان تربیت بدنی یا فدراسیون فوتبال دریافت نكرده‌ام اما در صورت طرح چنین پیشنهادی آن را نخواهم پذیرفت. زیرا اعتقاد دارم با توجه به سه بازی باقیمانده در این گروه زمان مناسب و كافی را در اختیار نداریم و نمی‌شود كار خاصی را انجام داد.

وی با اشاره به این كه درباره‌ی عملكرد تیم ملی امید و نتایج آن صحبتی نخواهد كرد، یادآور شد: از آن جا كه در جریان برنامه های آماده سازی این تیم و دیدگاههای مربیان نیستم لذا صحیح نیست تا درباره‌ی عملكرد تیم امید اظهار نظر كنم.

سرمربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان در پایان ضمن ابراز رضایت از عملكرد ملی پوشان در بازی با لائوس خاطرنشان كرد: بازی بسیار خوبی را مقابل این تیم انجام دادیم و باعث خرسندی است كه توانستیم رضایت ملت ایران را فراهم كنیم. در ادامه كار نیز با توجه به فرصت زمان كافی تا مصاف با اردن برنامه های مناسبی را برای انجام یك بازی قابل قبول برابر اردن پیش بینی كرده و عملی خواهیم ساخت.