تبیان، دستیار زندگی
احسان حدادی شانس نخست تیم‌ملی دو و میدانی ایران برای كسب مدال در بازی‌های المپیك پكن به همراه ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ركورد پرتاب وزنه را هم می‌شكنم

احسان حدادی شانس نخست تیم‌ملی دو و میدانی ایران برای كسب مدال در بازی‌های المپیك پكن به همراه "كیم بوخونسوف" مربی روسی‌اش چند روزی است كه برای ادامه‌ تمرین‌هایشان به كیش رفته‌اند.

به نقل از ایسنا، احسان حدادی قهرمان و ركورددار پرتاب دیسك ایران و آسیا و نایب قهرمان جام جهانی دوومیدانی در حال آماده سازی جدی برای حضور بازی‌های المپیك پكن است.

وی ماه پیش پس از یك دوره‌ی تمرینی موفق در آفریقای جنوبی، به ایران بازگشت. یك مدتی در تهران تمرین كرد و بنا به درخواست باشگاهش (نفت تهران) در مسابقه‌های قهرمانی داخل سالن ایران وزنه‌ پرتاب كرد و دوم شد. پس از آن هم برای ادامه تمرین‌ها به جزیره‌ كیش رفت.

حدادی در گفتگو با ایسنا، اظهار كرد: چند روزی است كه در كیش تمرین می‌كنم و همه چیز خوب است. با هماهنگی دكتر سجادی رییس موسسه ورزش كیش همه چیز در اختیارمان گذاشته‌اند. من و مربی‌ام از این وضعیت راضی هستیم.

وی با بیان این‌كه احتمال دارد طی روزهای آتی به امارات یا روسیه برویم،‌ خاطر نشان كرد: یك مسابقه‌ پرتاب در شهر "آت‌لس‌" روسیه برگزار می‌شود كه مربی‌ام می‌خواهد در آن مسابقه شركت كنم. اگر بخواهیم آن‌جا برویم باید تا دو هفته دیگر آن‌جا باشیم. اما اگر نشد به امارات می‌رویم. البته ما در شرایطی به امارات خواهیم رفت كه شرایط تمرین در كیش خوب نباشد. فعلا همه چیز خوب است.

قهرمان پرتاب دیسك آسیا در مورد پرتاب وزنه‌اش در مسابقه‌های قهرمانی داخل سالن ایران تصریح كرد: این كار بنا به درخواست باشگاه هم بود، برای این مسابقه هم تمرین خاصی نكرده بودم. یك مقدار در مسابقه خطا داشتم، اما چند وقت قبل كه تمرین خوبی در پرتاب وزنه داشتم به ركورد 19 متر رسیده بودم. مربی‌ام می‌گوید اگر شش ماه تمرین كنم به ركورد 20 متر هم می‌رسم. این در حالی است كه ركورد ایران 19 متر و 13 سانتی‌متر است.