تبیان، دستیار زندگی
س گلكسی آمریكا می‌رود تیم ملی فوتبال بزرگسالان كشورمان چهارشنبه 9 اردیبهشت ( 28 آوریل) ضمن سفر به كالیفرنیا آمریكا، یك دیدار دوستانه برابر تیم باشگاهی لوس آنجلس گلكسی برگزار خواهد كرد. سایت خبری كنفدراسیون فوتبال آسیا امروز...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

1383/01/16

تیم ملی فوتبال ایران به مصاف لوس آنجلس گلكسی آمریكا می‌رود

تیم ملی فوتبال بزرگسالان كشورمان چهارشنبه 9 اردیبهشت ( 28 آوریل) ضمن سفر به كالیفرنیا آمریكا، یك دیدار دوستانه برابر تیم باشگاهی لوس آنجلس گلكسی برگزار خواهد كرد.

سایت خبری كنفدراسیون فوتبال آسیا امروز این این خبر را منتشر كرد.داف همیلتون، مدیر باشگاه گلكسی در این باره گفت: بازی برابر ایران این شانس را به ما خواهد داد تا در مقابل یكی از آماده‌ترین تیم‌های آسیایی به میدان رویم. ما همواره به دنبال دعوت از بهترین‌ها بوده‌ایم كه ایران نیز جزو این تیم‌ها بوده است. تیم فوتبال گلكسی پیش از این در ماه فوریه سال 2001، 3 بر یك چین را شكست داده بود.

تیم فوتبال كشورمان اولین بازی دوستانه خود را برابر آمریكا در ژانویه سال 2000 و برابر 50 هزار و 181 تماشاچی انجام داد كه این مسابقه با نتیجه‌ی تساوی بدون گل پایان یافت.

دوستانه ایران – آلمان

احتمالاً در پاییز

خبری كه سایت ایران اسپرت مخابره كرد، چنان جدی به نظر می رسید كه حتی خبرگزاری جمهوری اسلامی را هم به اشتباه انداخت . قرار است9 اكتبر امسال (18 مهر1383) تیم ملی آلمان در تهران با تیم ملی ایران یك بازی دوستانه انجام بدهد.

این خبر كه از سوی فدراسیون فوتبال آلمان اعلام شده بود ، با گفتن اینكه بخشی از درآمد این مسابقه به قربانیان بم اختصاص می یابد ، به پایان رسیده بود .

این خبر را به نقل از ایرنا ، شبكه های خبری صدا و سیما و حتی شبكه های رادیویی فارسی زبان خارج از كشور نیز نقل كردند .