تبیان، دستیار زندگی
صیقلی و امروزی اتاقهایی به سبک مد روز معمولا دارای وسایلی صیقلی و با فرمهایی خلاقانه هستند. برای رسیدن به ترکیبی ساده و شیک، به دنبال فرمهای کشیده، منحنیهای ملایم و پارچه هایی با نقوش هندسی باشید. رنگ در این ترکیب میتواند جسورانه یا محتاطانه استفاده شود،
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ترکیب های ساده و زیبا

نکاتی کلیدی در دکوراسیون داخلی (3)

مقاله ی اول (یک جای دنج)

مقاله دوم (انفجاررنگ)

صیقلی و امروزی

اتاقهایی به سبک مد روز معمولا دارای وسایلی صیقلی و با فرمهایی خلاقانه هستند. برای رسیدن به ترکیبی ساده و شیک، به دنبال فرمهای کشیده، منحنیهای ملایم و پارچه هایی با نقوش هندسی باشید. رنگ در این ترکیب میتواند جسورانه یا محتاطانه استفاده شود، اما در هر حال باید بازی رنگ در فضا مشخص و قوی باشد.

صیقلی وامروزی

آبی ملایم

اتاقهای آبی و سفید، به خصوص هنگامی که منظم و بی ریخت و پاش باشند، فضایی بسیار دل انگیز ایجاد میکنند. تزیین این اتاق تنها با سه بشقاب بر روی دیوار انجام شده و مقدار بیشتر رنگ سفید آنرا ساده نگه داشته است.

آبی ملایم

تمام سفید

تزیین با رنگ سفید روشی مناسب برای پرهیز از مشکلاتی است که با انتخاب یک رنگ خاص با سایه روشنهای متعدد به وجود می آورد. از طرفی سفید، رنگی آرامش بخش نیز هست. اگر رنگ غالب بر دکوراسیون منزل را سفید انتخاب میکنید، حتما از بافتها و جنسهای مختلف استفاده کنید و تعادل رنگی را با استفاده از کمی مشکی یا قهوه ای، برقرار نمایید.

تمام سفید

منبع : اینترنت

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.