تبیان، دستیار زندگی
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از روز اول با تیم قرارداد امضا كرده‌ام؛ پس استقلالی شدنم یك شوخی است...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استقلالی شدنم شوخی است

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از روز اول با تیم قرارداد امضا كرده‌ام؛ پس استقلالی شدنم یك شوخی است.

محسن خلیلی در گفتگو با فارس، در خصوص شایعاتی که از پیوستنش به استقلال خبر می دهند، اظهار داشت: بازی بسیار سختی را مقابل پگاه برگزار كردیم؛ البته از قبل، این موضوع را تصور می‌كردیم.

وی افزود: قبول دارم كه بازیكنان پرسپولیس در حد خود نبودند؛ اما مغلوب بارندگی و زمین گل آلوده گیلان شدیم چرا كه از هرگونه تكنیك فردی و گروهی بی‌نصیب ماندیم.

مهاجم تیم ملی کشورمان عنوان كرد: در اینگونه زمین‌ها، تیمی كه گل اول را بزند، تقریبا برنده است؛ مثل پگاه كه بعد از گل، فقط تو‌پ‌ها را دفع كرد و عاملی شد تا به خواسته‌های كادر فنی عمل نكنیم.

وی درباره موفقیت نشدنش در گلزنی، گفت: بعد از اینكه پگاه ده نفر شد، كمی به وضعیت باتوجه به دفاع‌های پگاه، برای گلزنی بدتر شد. در تك فرصتی كه به دست آوردم، به علت زاویه بسته، ضربه خوبی به توپ نزدم.

خلیلی تصریح كرد: این بازی را فراموش شده می‌دانیم. فكر خودمان را برای بازی های آینده كه حساسیت دو چندانی دارد، معطوف می‌كنیم.

وی یادآور شد: از روز اول با كاشانی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس قرارداد امضا كرده‌ام؛ پس استقلالی شدنم یك شوخی می‌تواند باشد.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درپایان گفت: بدون شك كلمنته مربی بزرگی است. امیدوارم هرچه سریعتر به ایران بیاید و از تجارب این مربی بزرگ در كنار مربیان خوب ایرانی استفاده كنیم.