تبیان، دستیار زندگی
رئیس سازمان تربیت بدنی گفت: زمانی كه تیم ملی فوتبال امید روز 28 اسفند مقابل كره جنوبی در تهران شكست خورد تغییر كادر فنی تیم با توجه به نزدیك بودن فاصله زمانی برای بازی با چین در روز 8 فروردین صلاح نبود. به گزارش واحد مركزی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تغییر كادر فنی تیم ملی فوتبال امید


رئیس سازمان تربیت بدنی گفت: زمانی كه تیم ملی فوتبال امید روز 28 اسفند مقابل كره جنوبی در تهران شكست خورد تغییر كادر فنی تیم با توجه به نزدیك بودن فاصله زمانی برای بازی با چین در روز 8 فروردین صلاح نبود.

به گزارش واحد مركزی خبر، محسن مهرعلیزاده در بازدید از اردوی تیم ملی وزنه برداری كشورمان با ابراز تاسف از شكست تیم ملی فوتبال امید كشورمان مقابل تیم فوتبال چین و كمرنگ شدن امید صعود تیم فوتبال امید كشورمان به بازیهای المپیك 2004 آتن گفت: تغییر كادر فنی تیم امید باید قبلاً صورت می گرفت و من حدود دو ماه و نیم پیش به رئیس فدراسیون فوتبال این موضوع را تذكر داده بودم و قرار بود این تغییر در همان زمان انجام شود.

رییس سازمان تربیت بدنی اضافه كرد: قبلاً به فدراسیون فوتبال تذكر داده شده بود كادر فنی تیم ملی فوتبال امید را تقویت كند اما متاسفانه این فدراسیون تاكنون در این باره اقدام عملی انجام نداده است.

وی با اشاره به اینكه سازمان تربیت بدنی فقط می تواند به عنوان هدایت كننده بر عملكرد فدراسیون ها نظارت داشته باشد گفت: ما نمی توانیم با دخالت مستقیم كادرفنی تیم ملی فوتبال امید را تغییر دهیم بلكه فدراسیون فوتبال باید در این باره عمل می كرد.

مهرعلیزاده اضافه كرد: به هر حال باید از فرصت باقی مانده در راه رسیدن به بازیهای المپیك آتن نهایت بهره را ببریم هر چند امید رفتن تیم ملی فوتبال امید به المپیك آتن كمرنگ شده است. رئیس سازمان تربیت بدنی در ادامه گفت: دادكان در آن زمان چند گزینه از مربیان خارجی را در نظر داشت اما در نهایت این تغییر انجام نشد.

مهرعلیزاده افزود: نتایج ضعیف تیم ملی فوتبال امید همه زحمات و برنامه ریزی های ما را به هدر داد اما هر زمان جلو ضرر را بگیریم به نفع ماست.

رئیس سارمان تربیت بدنی در ادامه مصاحبه درباره هدف خود از بازدید از اردوی تیم ملی وزنه برداری كشورمان گفت: در سال جدید از اردوی تیم های ورزشی شركت كننده در بازیهای المپیك دیدن می كنم و از نزدیك با مشكلات ورزشكاران اعزامی آشنا خواهم شد. وی با اشاره به اینكه وضع تمرینات ملی پوشان وزنه برداری كشورمان نسبت به برخی كشورها مناسبتر است گفت: باید وضع به گونه ای فراهم شود تا وزنه برداران كشورمان در اوضاع بهتری از زمان كنونی تمرین كنند.