تبیان، دستیار زندگی
در Media Player دو روش برای پیدا كردن آهنگ در اینترنت وجود دارد. امكان Media Guide به شما امكان جستجو در میان فایلهای موسیقی و فیلم قابل دریافت از اینترنت را می دهد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

یافتن آهنگ بر روی اینترنت

در Media Player دو روش برای پیدا كردن آهنگ در اینترنت وجود دارد. امكان Media Guide به شما امكان جستجو در میان فایلهای موسیقی و فیلم قابل دریافت از اینترنت را می دهد. امكان Radio Tuner به شما امكان گرفتن رادیو در حال پخش اینترنت را با فرمتهای مختلفی می دهد.

Media Player را اجرا كنید

یافتن آهنگ بر روی اینترنت

بر روی Start كلیك كنید، اشاره گر را به روی All Programs ببرید، اشاره گر را به روی Accessories ببرید، اشاره گر را به روی Entertainment ببرید و سپس رویWindows Media Player كلیك كنید.

به صفحه Media Guide بروید

یافتن آهنگ بر روی اینترنت

بر روی دكمه Media Guide كلیك كنید تا به اینترنت وصل شوید به سایت وبWindows Media.com بروید.

در سایت وب كنكاش كنید

یافتن آهنگ بر روی اینترنت

با استفاده از سایت وب Windows Media.com تمام انواع فایلهایی كه می توانید در Media Player اجرا كنید را پیدا كنید. انواع فایلها در دسترس شما در این سایت عبارتست از موسیقی، فیلم، پخش اخبار و گزارشهای ورزشی و غیره.

به صفحه Radio Tuner بروید

یافتن آهنگ بر روی اینترنت

اگر می خواهید به یك ایستگاه رادیویی محلی یا جهانی گوش كنید، به سراغ امكان Radio Tuner بروید. بسیاری از ایستگاههای رادیویی در سرتاسر جهان (اما نه همه آنها) بر روی اینترنت برنامه پخش می كنند.

یك لیست از پیش تنظیم شده ایجاد كنید

یافتن آهنگ بر روی اینترنت

درست مثل رادیو ماشین تان، بوسیله Media Player می توانید لیستهای از پیش تنظیم شده ای از ایستگاهها ایجاد كنید. برخلاف رادیو ماشین (كه تعداد محدودی دكمه از پیش تنظیم شده دارد)، شما می توانید هر تعداد لیستی ایجاد كنید و هر لیست را با هر تعداد ایستگاهی كه می خواهید پر كنید. لیستی با نام My Stations برای شما ایجاد شده است. با كلیك كردن روی لینك آن، به آن لیست بروید.

یك ایستگاه پیدا كنید

یافتن آهنگ بر روی اینترنت

برای پیدا كردن ایستگاههایی كه می خواهید به لیست خود اضافه كنید، از لیست گروهها در سمت راست پنجره برای یافتن ایستگاهها استفاده كنید. همچنین می توانید بوسیله واژه كلیدی، ایستگاهها را جستجو كنید یا بر روی لینك Find More Stations كلیك كنید تا در لیست كامل ایستگاههای رادیویی موجود در وب بگردید.

گوش كنید

یافتن آهنگ بر روی اینترنت

پس از آن كه لیستی از ایستگاهها را به نمایش گذاشتید، ایستگاهی را انتخاب كنید و سپس روی لینك Play كلیك كنید و به صدای آن گوش بدهید. برای افزودن ایستگاهی كه انتخاب كرده اید به لیست خود، بر روی لینك Add to My Stations كلیك كنید.