تبیان، دستیار زندگی
XP شما همیشه كه نمی توانید كار كنید و گاهی اوقات به تفریح نیاز دارید. ویندوز XP چند برنامه سرگرم كننده دارد كه در این مواقع بدردتان می خورد. برنامه Windows Media ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سرگرمی با ویندوز XP

سرگرمی با ویندوز XP

XP شما همیشه كه نمی توانید كار كنید و گاهی اوقات به تفریح نیاز دارید. ویندوز XP چند برنامه سرگرم كننده دارد كه در این مواقع بدردتان می خورد.

برنامه Windows Media Player می تواند سی دی های صوتی، فایلهای موسیقی MP3 و فیلمهای دارای فرمتهای مختلف را اجرا كند. با استفاده از Media Player می توانید آهنگی را در اینترنت جستجو كنید و روی CD آهنگ ضبط كنید. به وسیله برنامه Windows Movie Maker می توانید تصاویر ساكن، فایلهای فیلم، فیلم های خانگی و حتی آهنگ را بگیرد و با قرار دادن آنها كنار هم یك فیلم برای خودتان درست كنید. بعد هر وقت كه بخواهید می توانید آن فیلم را ویرایش و پخش كنید و حتی برای دوستان خود ارسال كنید.

علاوه بر این ویندوز تعداد بازی جالب از بازی قدیمی Solitaire و Hearts تا بازی اكشن Pinball دارد. با وجود بازیهای اینترنتی متنوعی كه در سایتها سراسر جهان قابل دسترسی است، هر وقت كه بخواهید می توانید كسی را پیدا كنید كه با شما بازی كند.