تبیان، دستیار زندگی
برای آن كه یك Briefcase را همراه خودتان به این طرف و آن طرف ببرید، كافی است آن را در یك دیسك فلاپی (یا دیسك قابل حمل دیگری) كپی كنید. هر كامپیوتری كه دارای ویندوز ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

چگونه یك Briefcase را همراه خودتان ببرید

برای آن كه یك Briefcase را همراه خودتان به این طرف و آن طرف ببرید، كافی است آن را در یك دیسك فلاپی (یا دیسك قابل حمل دیگری) كپی كنید. هر كامپیوتری كه دارای ویندوز 95/98/ME، ویندوز NT نسخه 4، ویندوز 2000 یا ویندوز XP است، می تواند بفهمد Briefcase برای چیست.

MY Computer را باز كنید

چگونه یك Briefcase را همراه خودتان ببرید

بر روی آیكون MY Computer در رومیزی خود كلیك كنید تا پنجره MY Computer باز شود.

Briefcase را به درایو فلاپی خود منتقل كنید

چگونه یك Briefcase را همراه خودتان ببرید

اشاره گر ماوس را به روی آیكون Briefcase ببرید. كلیك كنید و دكمه چپ ماوس را نگهدارید، سپس Briefcase را به روی آیكون درایو فلاپی در پنجره MY Computer دراگ كنید. دكمه ماوس را رها كنید تا Briefcase منتقل شود. راه دیگر این است كه روی Briefcase كلیك راست كنید و فرمان floppy A: 2/1 Send to > 3 را از منوی میانبر انتخاب كنید.

Briefcase را بر روی كامپیوتر منزلتان باز كنید

چگونه یك Briefcase را همراه خودتان ببرید

وقتی پشت كامپیوتری دور از شبكه نشستید، دیسك فلاپی را درون درایو كامپیوتر قرار دهید. پنجره MY Computer را باز كنید، درایو فلاپی را باز كنید و بر روی آیكون New Briefcase جفت كلیك كنید تا Briefcase باز شود.

فایلی را از Briefcase باز كنید

چگونه یك Briefcase را همراه خودتان ببرید

فایلی كه می خواهید روی آن كار كنید را در Briefcase پیدا كنید و روی آن جفت كلیك كنید تا باز شود.

فایل را ذخیره كنید

چگونه یك Briefcase را همراه خودتان ببرید

فایل در برنامه ای كه با استفاده از آن ایجاد شده است باز می شود. بطور مثال برای باز كردن یك فایل Word از Briefcase، باید برنامه Word را روی كامپیوتر منزلتان نصب كرده باشید. وقتی كارتان با فایل تمام شد، آن را به روش معمول ذخیره كنید. فایل در Briefcase روی دیسك فلاپی بروز رسانی می شود.

Briefcase را به كامپیوتر كاریتان منتقل كنید

چگونه یك Briefcase را همراه خودتان ببرید

وقتی به پشت كامپیوتر اصلی خود برگشتید، دیسك فلاپی را درون درایو قرار دهید، پنجرهMy computer را باز كنید، درایو فلاپی را باز كنید و Briefcase را به روی رومیزی خود دراگ كنید. در كار عملی 3 یاد می گیرید كه چگونه فایلهای روی كامپیوتر اصلی خود را با فایلهای موجود در Briefcase بروز رسانی كنید.

*توجه *

افزایش سرعت دسترسی

كار روی دیسك فلاپی باعث افزایش چشمگیر زمان لازم برای باز كردن و ذخیره كردن فایلها می شود. برای افزایش سرعت كار خود می توانید Briefcase را به دیسك سخت كامپیوتر خود منتقل كنید (باید پنجره My computer را باز كنید، بر روی درایو دیسك فلاپی جفت كلیك كنید و آیكون Briefcase را به رومیزی خود دراگ كنید. وقتی كارتان را انجام دادید، آیكون Briefcase را از رومیزی خود به روی آیكون درایو فلاپی در پنجره My computer دراگ كنید.

استفاده از اینترنت

اگر هم در منزل و هم در محل كار (یا دو محل دیگری كه در آنها كار می كنید) به اینترنت دسترسی دارید، می توانید Briefcase را از طریق اینترنت بین كامپیوترها انتقال دهید. پست الكترونیكی برای این كار بسیار خوب است. می توانید Briefcase را به عنوان ضمیمه یك نامه الكترونیكی ارسال كنید. برای كسب اطلاعات بیشتر درباره ارسال ضمیمه، به كار عملی 6 در بخش 5 مراجعه كنید.