تبیان، دستیار زندگی
ایجاد Briefcase در ویندوز كار نسبتاً ساده ای است. پس از ایجاد آن، به همان طریق كه فولدرهای دیگر كامپیوترتان را جابجا می كردید می توانید فایلهایی را به درون آن منتقل یا از ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ایجاد یك Briefcase و پر كردن آن

ایجاد Briefcase در ویندوز كار نسبتاً ساده ای است. پس از ایجاد آن، به همان طریق كه فولدرهای دیگر كامپیوترتان را جابجا می كردید می توانید فایلهایی را به درون آن منتقل یا از آن خارج كنید. شما می توانید با استفاده از روشی كه در این كار عملی توضیح داده شده است، یك Briefcase بر روی رومیزی یا درون یك فولدر ایجاد كنید.

یك Briefcase جدید ایجاد كنید

ایجاد یك Briefcase و پر كردن آن

در جایی خالی از رومیزی كلیك راست كنید، اشاره گر را به روی New در منوی میانبر ببرید و سپس Briefcase را انتخاب كنید. یك آیكون جدید با برچسب New Briefcase بر روی رومیزی ظاهرمی شود.

New Briefcase را باز كنید

ایجاد یك Briefcase و پر كردن آن

بر روی New Briefcase جفت كلیك كنید تا باز شد. بار اولی كه یك Briefcase جدید را باز می كنید، یك صفحه خوش آمدگویی ظاهر می شود كه بطور خلاصه درباره استفاده از آن توضیح می دهد.

MY Documents را باز كنید

ایجاد یك Briefcase و پر كردن آن

برای آن كه اشیایی را داخل Briefcase قرار دهید، ابتدا باید آن اشیاء را پیدا كنید. بر روی آیكون MY Documents جفت كلیك كنید تا پنجره MY Documents باز شود.

پنجره ها را بطور عمومی بچینید

ایجاد یك Briefcase و پر كردن آن

در یك جای خالی از نوار وظیفه كلیك راست كنید و Tile Windows Vertically را انتخاب كنید تا بتوانید هر دو پنجره MY Documents و New Briefcase را كنار هم مشاهده كنید.

فایلی را Briefcase دراگ كنید

ایجاد یك Briefcase و پر كردن آن

برای آن كه فایل یا فولدری را در Briefcase خود كپی كنید، باید آن را به پنجره New Briefcase دراگ كنید. شما هر تعداد فایل و فولدری كه بخواهید را می توانید در Briefcase كپی كنید.

* توجه *

مشاهده فضای دیسك

اگر Briefcase خود را بوسیله یك دیسك فلاپی حمل می كنید، بیشتر از حجم دیسكت فایل در Briefcase خود كپی نكنید. برای آن كه بفهمید Briefcase تان چقدر شده، بر روی آن كلیك راست كنید و Properties را از منوی میانبر انتخاب كنید. اگر بطور مرتب بیش از آنچه در یك دیسك فلاپی MB44/1 معمولی جا می شود، فایل درون Briefcase قرار می دهید، یك درایو دیسك زیپ تهیه كنید. درون دیسكهای زیپ MB100 تا MB200 داده جا می شود (كه بستگی به خود درایوی كه می خرید دارد). شما برای منزل و كار خود به یك درایو زیپ نیاز خواهید داشت.

تغییر دادن نام Briefcase

نام Briefcase خود را مانند هر فولدری می توانید تغییر دهید. برای این كار روی آیكون آن كلیك راست كنید و Rename را از منوی میانبر انتخاب كنید. برای اطلاعات بیشتر درباره تغییر دادن نام فولدرها؛ به بخش 2 مراجعه كنید.