تبیان، دستیار زندگی
الهام از هنر یک دکوراسیون ساده میتواند با الهام از یک اثر هنری انجام شود. تابلویی که بر دیوار میبینید، الگوی رنگ آمیزی مناسبی برای این اتاق بوده است و برای جلوگیری از یکنواخت شدن آن، ریزه کاریهایی به رنگ سبز و قرمز در میان ترکیب زرد و نارنجی به چشم میخور
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انفجار رنگ

نکاتی کلیدی در دکوراسیون داخلی (2)

لینک مقاله اول ( یک جای دنج )

الهام از هنر

یک دکوراسیون ساده میتواند با الهام از یک اثر هنری انجام شود. تابلویی که بر دیوار میبینید، الگوی رنگ آمیزی مناسبی برای این اتاق بوده است و برای جلوگیری از یکنواخت شدن آن، ریزه کاریهایی به رنگ سبز و قرمز در میان ترکیب زرد و نارنجی به چشم می‌خورد.

الهام ازهنر

برق نقره ای

این اتاق غذا خوری منحصرا با قهوه ای، نقره ای و بلور تزیین شده است. از طرفی با نصب چراغهای شمع مانند مدرن بر روی دیوار و قرار دادن جا شمعی‌های کوچک و بزرگ بر روی میز، نظم و سادگی خاصی بر اتاق حاکم شده است.

ابرق نقره ای

روشن و درخشان

تمام متخصصین دکوراسیون میدانند که رنگهای ملایم پاستل (رنگهای ملایم مات) به راحتی در کنار یکدیگر می‌نشینند و با سفید و سیاه بسیار خوب جور میشوند. این اتاق نشیمن حالت تمیز و دلنشین خود را مدیون استفاده فراوان از سفید و استفاده مکرر از بنفش کمرنگ است.

روشن ودرخشان

پر نقش

اگر به پارچه های پر نقش علاقه دارید، برای پرهیز از شلوغی، سعی کنید تمام نقوش موجود در پارچه های مبلمان و کاغذ دیواری یک نوع رنگ و نقش داشته باشد و تنها از یکی دو قطعه وسیله به رنگ متضاد استفاده کنید تا اتاق یکنواخت نشود.

پرنقش

انفجار رنگ

این ترکیب برای اتاقی که دیوارهای سفید دارد و به دلایلی امکان تغییر آن وجود ندارد، بسیار مناسب است. استفاده از پرده های رنگین یا مبلمانی با رنگهای مشخص و قوی، فضا را زنده می‌کند

انفجار رنگ

منبع : اینترنت

مقالات مرتبط :

5 عامل مهم در طراحی داخلی

طبیعت را به خانه بیاور

رنگ به رنگ تا آرامش

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.