تبیان، دستیار زندگی
یک روش موفق اگر پارچه رنگارنگی برای صندلیها انتخاب کرده اید، یکی از رنگهای آنرا (مانند سبز در این تصویر) انتخاب کنید و از آن برای رنگ آمیزی دیوار استفاده کنید. و باقی رنگها را در ظروف و رومیزی به کار ببرید تا بدون شلوغی، همه چیز هماهنگ به نظر برسد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

یک جای دنج

نکاتی کلیدی در دکوراسیون داخلی (1)

یک روش موفق

اگر پارچه رنگارنگی برای صندلیها انتخاب کرده اید، یکی از رنگهای آنرا (مانند سبز در این تصویر) انتخاب کنید و از آن برای رنگ آمیزی دیوار استفاده کنید. و باقی رنگها را در ظروف و رومیزی به کار ببرید تا بدون شلوغی، همه چیز هماهنگ به نظر برسد.

یک روش موفق

زمینه سبز

دیوارها، صندلیها و ظروف روی میز به زیبایی تمام با یکدیگر هماهنگ هستند و با اندکی رنگ زرد در پرده و روی میز، جلوه فراوانی پیدا کرده اند.

زمینه سبز

یک جای دنج

دو سایه مختلف رنگ قهوه ای و مقدار زیادی سفید، تنها رنگهای موجود در این اتاق هستند که با هوشمندی تمام مبله شده است. توجه کنید که رنگهای قوی و طرحهایی مانند این پرده، به ریزه کاری و آرایش بسیار کمی نیاز دارند.

یک جای دنج

به سادگی یک کلبه

زیبایی این اتاق مدیون وسایل جالب توجه، رنگهای محدود و بدون خرده ریز بودن آن است

به سادگی یک کلبه

نقش و نگار بر روی زمین

یک قالی بزرگ زیتونی و شرابی، منبع الهام رنگ آمیزی این اتاق بوده است.رنگ اصلی اتاق سفید است اما لبه های بالایی دیوار به رنگ شرابی و پرده ها به رنگ زیتونی انتخاب شده اند و چراغ زرد و طلایی جلوه رنگها را افزایش داده است

نقش و نگار بر روی زمین

منبع: ایران آذین

مقالات مرتبط :

آبی آبی،آرامش

سبک امروزی

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.