تبیان، دستیار زندگی
اولین روز پیش‌فروش بلیت‌های بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر كه از ساعاتی قبل در سینما فلسطین آغاز شده است، با ازدحام جمعیت و ناهماهنگی سپری شد ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ناهماهنگی پیش‌فروش بلیت‌های  فیلم فجر

پیش‌فروش بلیت‌های فیلم فجر

گزارشی از اولین روز پیش‌فروش بلیت‌های جشنواره‌ی فیلم فجر …

اولین روز پیش‌فروش بلیت‌های بیست‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر كه از ساعاتی قبل در سینما فلسطین آغاز شده است، با ازدحام جمعیت و ناهماهنگی سپری شد.

پیش‌فروش بلیت‌های فیلم فجر

به گزارش ایسنا امسال برای اولین‌بار هنرمندان و رسانه‌های گروهی در یك روز بلیت‌هایشان عرضه شد كه علت آن از سوی "قوام" - مسوول پیش‌فروش بلیت‌ها - شرایط جوی و سرد بودن سینما فلسطین اعلام شد.

وی گفت: كمبود گاز باعث فشرده‌ترشدن برنامه‌هایمان شد و با ازدحام جمعیت روبه‌رو شدیم. اما سهمیه در نظر گرفته‌شده برای این دو گروه محفوظ است و تا زمانی‌كه امشب متقاضی داشته باشیم، بلیت‌ها را ارایه خواهیم كرد.

پیش‌فروش بلیت‌های فیلم فجر

وی همچنین درباره قرار نگرفتن سینما آزادی در پیش‌فروش بلیت‌ها توضیح داد: ما پیش‌بینی كردیم حتی اگر یك درصد هم احتمال آماده ‌نشدن این سینما تا جشنواره وجود داشته باشد، از طریق پیش‌فروش متعهد نشویم و سهمیه این سینما از طریق گیشه هم‌زمان با جشنواره به فروش برسد.

پیش‌فروش بلیت‌های فیلم فجر

در جشنواره بیست‌وششم، فیلم‌های بخش مسابقه سینمای ایران كه هرساله در دو گروه تقسیم‌بندی می‌شد، امسال در چهار گروه شش فیلمی تقسیم‌بندی شده‌ است و مسابقه فیلم‌های اول سینمای ایران هم در دو گروه شش‌فیلمی قرار گرفته‌ است.

سینماهای فرهنگ یك و دو، عصر جدید یك و دو، فلسطین یك، دو و سه، آفریقا، آستارا، بهمن یك و دو، اریكه ایرانیان و موزه سینما سالن‌هایی هستند كه بلیت‌های آن‌ها از طریق پیش‌فروش ارایه می‌شوند.

پیش‌فروش بلیت‌های فیلم فجر

قیمت در نظر گرفته‌شده برای هر فیلم كه به صورت گروهی فروخته می‌شود، در همه بخش‌ها قبل از سانس 16، هزار و500 تومان و بعد از سانس 16، دوهزار و500 تومان است و بلیت‌های فیلم‌های بخش‌های جنبی جشنواره نیز هزار و500 تومان به فروش می‌رسد.

پیش‌فروش بلیت‌های فیلم فجر

از چهره‌های آشنایی كه در روز اول پیش‌فروش در سینما فلسطین حضور داشتند می‌توان به منوچهر محمدی، شهلا ریاحی، حبیب رضایی، حسام نواب‌ صفوی، نریمان شاداب، مهتاب كرامتی، اكبر عالمی و... اشاره كرد.