تبیان، دستیار زندگی
نگین ایران برابر چین تیم ملی فوتبال امید كشورمان در سومین دیدار خود از سری رقابت های مقدماتی انتخابی المپیك آتن مقابل تیم چین شكست سنگینی را متحمل شد . نیمه ی اول این دیدار در حالی با نتیجه ی یك بریك به پایان رسید كه تیم چین ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

امید در راه المپیك؛

شكست سنگین ایران برابر چین


تیم ملی فوتبال امید كشورمان در سومین دیدار خود از سری رقابت های مقدماتی انتخابی المپیك آتن مقابل تیم چین شكست سنگینی را متحمل شد . نیمه ی اول این دیدار در حالی با نتیجه ی یك بریك به پایان رسید كه تیم چین در نیمه ی دوم و از دقیقه ی 60 به بعد با ارائه ی یك بازی تهاجمی توپ و میدان را همچنان در اختیار خود داشت و سرانجام دو گل دیگر به ثمر رساند.

حتی تعویض جواد كاظمیان و ورود آرش برهانی به زمین مسابقه تغییر محسوسی را در نحوه ی بازی بازیكنان كشورمان ایجاد نكرد بنابر این تیم چین موفق شد در دقایق 69 و80 گل های دوم و سوم خود را وارد دروازه ی ایران كند.

تیم چین در این دیدار بر خلاف پیش بینی های كارشناسان با چهره ای كاملاً تهاجمی وارد زمین شد و تا آخرین دقایق بازی همچنان دروازه ی ایران را تهدید می كرد.

این تیم در طول بازی بیش از 7 موقعیت كرنر و چندین موقعیت گل را بر روی دروازه ی ایران ایجاد كرد.

این در حالی است كه تیم ملی امید كشورمان حتی با در اختیار داشتن مهره های اصلی خود تنها دو ضربه ی كونر زد و خطر جدی را بر روی دروازه ی حریف به وجود نیاورد.

با توجه به باخت قبلی تیم ملی امید كشورمان در مقابل تیم كره ی جنوبی و شكست در این بازی، از امیدهای این تیم برای صعود به رقابت های المپیك آتن كم كرد.