تبیان، دستیار زندگی
این نمایش كه قرار است با رویكرد ‌جدید به هنر تعزیه طی پنج شب آینده اجرا داشته باشد، به شكل ذهنی روایتگر دو قصه از كسانی است كه به موازات هم هر یك به صورت اتفاقی با حماسه كربلا روبه‌رو می‌شوند ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

كربلا را "در قاب ماه"

نمایش ‌در قاب ماه

مسافر آستانه پنجمین شب اجرای نمایش "‌در قاب ماه" را در سالن ورزشی شهید شیرودی به صحنه برد.

این نمایش كه قرار است با رویكرد ‌جدید به هنر تعزیه طی پنج شب آینده اجرا داشته باشد، به شكل ذهنی روایتگر دو قصه از كسانی است كه به موازات هم هر یك به صورت اتفاقی با حماسه كربلا روبه‌رو می‌شوند و در نهایت زندگی آنان متأثر از اتفاقات كربلا می‌شود.

نمایش ‌در قاب ماه

این نمایش را ستاد عاشوراییان فجرآفرین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سفارش داده است و حمیدرضا آذرنگ نمایشنامه‌ی آن را نوشته است.

سعید داخ، نادر رجب‌پور، مهران امام بخش، جاود طاهری، لیلا موسوی، آذر خوارزمی، كورش زارعی، محمد حمزه‌زاده، حسین راضی، الناز تاریخی، علی‌اكبر مسافر‌آستانه، ندا ساس، لیدا فتح‌اللهی، علی براتی، محسن گودرزی، بهادر فاضل، نیلوفر ریحانی، حمیدرضا جوكار، حسن حاجت‌پور و رضا راد به همراه 60 هنرجوی تئاتر در قالب اعضای گروه "فرم" در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

نمایش ‌در قاب ماه

به گزارش ایسنا، شب گذشته این نمایش با نیم ساعت تاخیر ساعت 19 شب در حالی اجرا شد كه ظرفیت سالن ورزشی شهید افراسیابی ورزشگاه شیرودی كاملاً تكمیل شده بود.

نمایش ‌در قاب ماه

گفتنی است: این نمایش كه از اول بهمن ماه اجرای خود را آغاز كرده است تا 9 بهمن ماه هر روز از ساعت 18:30 به مدت 80 دقیقه اجرا خواهد داشت.