تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان گفت: برای قهرمانی در پارالمپیك تمرین می‌كنیم...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

المپیک جای بهترین هاست

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان  گفت: برای قهرمانی در پارالمپیك تمرین می‌كنیم.

هادی رضایی درباره وضعیت تیم والیبال نشسته برای شركت در پارالمپیك پكن گفت: در پارالمپیك آتن با اختلاف كم و با یك نتیجه نزدیك بازی فینال را واگذار كردیم. تیم ما جوان بود ولی اكنون تیم به پختگی كافی رسیده است، امیدوارم بتوانیم نتیجه دلخواه را كه قهرمانی است، كسب كنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته درباره شناخت از حریفان پارالمپیكی تصریح كرد: 8 تیم برتر جهان به صورت رنكینگی در پارالمپیك شركت می‌كنند. تیم آلمان با وجود سابقه بسیار در این دوره انتخاب نشد. مسابقات قهرمانی اروپا را از نزدیك دیدم، روسیه و بوسنی كه از حریفان قدر ما هستند به فینال این رقابت‌ها راه یافتند. از تیم مصر در مسابقات قهرمانی قاره‌ای جهان كه اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می‌شود، شناخت پیدا می‌كنیم. همچنین تیم چین را نیز در اردویی مشترك كه از 10 اسفند به تقاضای چین و به میزبانی ایران برگزار می‌شود ارزیابی می كنیم.

وی درباره نقاط ضعف و قوت تیم ایران متذكر شد: هنوز هشت ماه تا پارالمپیك زمان داریم. نقاط ضعف و قوت را باید در مقایسه با حریفان سنجید و مرحله به مرحله روی این مسایل كار كرد.

هادی رضایی درباره سطح پارالمپیك یادآور شد: المپیك جایگاه بهترین‌ هاست. هر تیمی با هر آرایش و قدرتی نمی‌تواند شركت كند. اساس حضور تیم‌ها در پكن برمبنای گزینش است.

وی درمورد شرایط تیم و نحوه برگزاری اردوهای آماده‌سازی اظهار كرد: از 16 نفر دعوت شده تا در پنجمین اردوی آماده‌سازی پارالمپیك پكن حضور پیدا كنند. طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده 12 اردو پیش‌بینی كرده‌ایم. به دلیل سرمای سالن‌های آكادمی ملی المپیك مجبوریم تا در سالن 22 بهمن حكمیه تمرین كنیم. هر روز صبح 3 ساعت تمرین می‌كنیم و بعدازظهرها و یك روز در میان كار آنالیز رقیبان و بدنسازی را داریم. از آنجایی كه زمان كافی برای رسیدن به اوج آمادگی در اختیار است به صورت اختصاصی بدنسازی نمی‌كنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته‌ درباره نیازهای تیم خاطرنشان كرد: فدراسیون و كمیته ملی پارالمپیك همه امكانات را فراهم كرده و در سال آینده نیز اردوهای تداركاتی برون مرزی برای تیم در نظر گرفته است. همه چیز برای دستیابی به هدف موردنظر در دسترس است تا بهانه‌ای برای عدم نتیجه گیری نداشته باشیم.

منبع: ایسنا