تبیان، دستیار زندگی
روردین ماه 1383 به دنبال توقیف «مارمولك» ، فیلم «شكلات» ساخته‌ی افشین شركت، جایگزین این فیلم می‌شود. به گزارش (ایسنا)، به دنبال توقیف فیلم مارمولك آخرین ساخته‌ی « كمال تبریزی» كه از چندی پیش نیز تبلیغات و حتی پیش فروش بلیت‌ها...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخبار ادبی و هنری 10 فروردین ماه 1383

به دنبال توقیف «مارمولك»

، فیلم «شكلات» ساخته‌ی افشین شركت، جایگزین این فیلم می‌شود.


به گزارش (ایسنا)، به دنبال توقیف فیلم مارمولك آخرین ساخته‌ی « كمال تبریزی» كه از چندی پیش نیز تبلیغات و حتی پیش فروش بلیت‌های آن آغاز شده بود، سینماهای گروه «استقلال» فیلم دیگری را نمایش خواهند داد.

پس از توقیف ناگهانی «مارمولك» ، از «میهمان مامان» آخرین ساخته‌ی داریوش مهرجویی كه بهترین فیلم جشنواره فجر هم بوده است برای اكران نام برده شده كه ظاهرا دلایلی چون آماده نبودن نسخه‌ی نهایی تدوین شده‌ این فیلم باعث شده كه نتواند به جای فیلم «مارمولك» تا این لحظه اكران شود.

«مارمولك» فیلم منتخب تماشاگران بیست و دومین جشنواره فیلم فجر كه جایزه بین‌المذاهب و سیمرغ بهترین فیلمنامه را گرفته است ، این فیلم روایت دزد سابقه‌داری است كه برای خلاصی از محكومیت زندان، دست به راه حل عجیبی می‌زند. در«مارمولك» پرویز پرستویی به ایفای نقش می‌پردازد و این فیلم را منوچهر محمدی تهیه كرده است.