تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه تیمش در دیدار برابر صنعت نفت فوتبال زیبایی را به نمایش نگذاشته است ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قطبی: به قولم عمل می کنم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه تیمش در دیدار برابر صنعت نفت فوتبال زیبایی را به نمایش نگذاشته است گفت: برای ما قبل از هر چیز شروع نیم فصل دوم با پیروزی و کسب سه امتیاز مهم بود.

به نقل ازمهر، افشین قطبی پس از برتری یک بر صفر تیمش برابر صنعت نفت آبادان در جمع خبرنگاران افزود: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. اینکه بازی را بدون گل خورده به پایان رساندیم اتفاق خوبی است. در نیمه دوم نیز حرفه ای بازی کردیم و توانستیم نتیجه بازی را حفظ کنیم. زیرا برای ما شروع نیم فصل دوم با پیروزی مهم بود.

وی در خصوص دلایل نیمکت نشینی سپهر حیدری و حضور باقری ها در ترکیب اصلی گفت: او یکی از خوب های ما در تمرینات بود که با آرامش بازی می کند و می تواند به خط دفاعی ما نظم دهد. با توجه به اینکه نیاز به تغییر در ترکیب احساس می شد سعی کردیم چیدمان دفاعی تیم را عوض کنیم.

قطبی درمورد بازی نه چندان دلچسب تیمش درپاسخ به خبرنگاری که بازی پرسپولیس را تماشاگر پسند نمی دانست گفت: ما برای سه امتیاز بازی کردیم. برای ما خیلی مهم بود که نیم فصل دوم را با پیروزی آغاز کنیم . ضمن اینکه شانس های دیگری را هم داشتیم که نتوانستیم ازآنها استفاده کنیم.

وی غیبت تماشاگران را در بازی نه چندان دلچسب تیمش تاثیر گذار خواند و پیرامون عمکرد حریف گفت: این تیم استقلال را در تهران شکست داده بود و نتایج خوبی گرفته است. اینکه حریفی چون صنعت نفت را شکست دادیم برای ما پیروزی خوبی بود.

افشین قطبی با رد شایعه کناره گیری اش از سمت سرمربیگری پرسپولیس خاطرنشان کرد: درابتدای حضورم در ایران قول دادم این تیم را قهرمان کنم. درحال حاضر نیزمحکم ایستاده ام تا به قولم عمل کنم.

قطبی در خصوص خروج علیرضا مرزبان از روی نیمکت پرسپولیس گفت: ما سعی می کنیم از تمام توان کادرفنی استقاده کنیم. من احساس کردم حضور چهار مربی روی نیمکت زیاداست. به همین خاطر مرزبان را به روی سکو فرستادم تا از بالا تیم حریف و بازی ما را آنالیز کند و از راهنمایی های او در جریان بازی استقاده کنیم.

سرمربی پرسپولیس با ابراز تعجب از جوی که در فوتبال ایران حاکم است و شایعاتی که پیرامون اختلاف نظر مربیان پرسپولیس مطرح شده است گفت: فوتبال ایران می تواند حرفه ای تر از این باشد. طی شش ماه اخیری که در ایران بودم چیزهایی می شنوم و می بینم که تا امروز ندیده بودم.

وی در خصوص حضورش در تیم ملی گفت: تا آنجا که من می دانم مسئولان فدراسیون فوتبال قصد استفاده از مربی خارجی را دارند و چون من پاسپورت ایرانی دارم نمی توانم سرمربی تیم ملی باشم.

قاسمپور: مستحق شکست نبودیم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تاکید کرد تیمش بازی پایاپایی را مقابل پرسپولیس به نمایش گذاشت و استحقاق شکست در این بازی را نداشت.

ابراهیم قاسمپور پس از شکست یک بر صفر امروز تیمش مقابل پرسپولیس با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران افزود: ما در مسابقات لیگ برتر و جام حذفی سه بازی مقابل پرسپولیس انجام دادیم که در هر سه بازی مستحق شکست نبودیم. بخصوص در بازی جام حذفی که باید با پیروزی زمین را ترک می کردیم. با این حال اعتراضی به این نتایج نداریم و این مسئله را در فوتبال طبیعی می دانم.

وی ادامه داد: به بازیکنان پرسپولیس برای کسب پیروزی تبریک می گویم. آنها انگیزه خوبی داشتند، صدرنشین لیگ برترهستند و نیازشان به سه امتیاز بازی بیش از تیم ما بود.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان سرمای هوا را مهمترین عامل در افت بازی خواند و افزود: بازیکنان تیم ما جنوبی هستند و به بازی در این شرایط آب و هوایی عادت نداشتند. با این حال توانستند بازی پایاپایی را به نمایش بگذارند و مستحق شکست نبودند.

وی با اذعان به این نکته که روی اشتباه  حسن حوری دروازه تیم صنعت نفت آبادان باز شده است، گفت: چیزی خاصی از هر دو تیم ندیدم  و فکر می کنم نتیجه تساوی برای مسابقه عادلانه بود.

وی در پاسخ به این سئوال که از بازگشت به آبادان و ترک تیم "حتای" امارات پشیمان نیست، گفت: زندگی مربیان مانند کولی هاست و شاید سال بعد در تیم دیگری باشم. آبادان شهرم است و از اینکه به این تیم بازگشته ام پشیمان نیستم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: شکست تلخ است اما انتهای کار نیست. از این ناراحتم که این نیم فصل را با شکست آغاز کردیم اما به موفقیت در 16 بازی آینده که بیشتر آنها در آبادان برگزار می شود امیدوارم. هدف اول ما ماندن در لیگ برتر و پس از آن صعود میانه های جدول است.