تبیان، دستیار زندگی
تساوی چلسی و آرسنال دور رفت مرحله یك چهارم نهایی لیگ فوتبال قهرمانان اروپا با پیروزی رئال مادرید و تساوی چلسی و آرسنال پایان یافت. رئال مادرید در سانتیاگوبرنابئو میزبان موناكوی فرانسه بود و بر خلاف جریان بازی در دقیقه 43 دروا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

لیگ قهرمانان اروپا؛

پیروزی رئال با 4 گل

تساوی چلسی و آرسنال


دور رفت مرحله یك چهارم نهایی لیگ فوتبال قهرمانان اروپا با پیروزی رئال مادرید و تساوی چلسی و آرسنال پایان یافت.

رئال مادرید در سانتیاگوبرنابئو میزبان موناكوی فرانسه بود و بر خلاف جریان بازی در دقیقه 43 دروازه خود را توسط اسكویلاچی باز شده دید تا نیمه اول را بازنده به رختكن بروند.

با شروع نیمه دوم، رئالی ها حملات خود را بیشتر كردند و در دقیقه 51 روی ضربه كرنر دیوید بكام، توپ بین پاون، هلگرا و اسكویلاچی( بازیكن موناكو) فرستاده شد تا نتیجه یك بر یك شود و این گل به نام هلگرا به ثبت رسد.

در ادامه و در دقیقه 70 نیز زین الدین زیدان توپ برگشتی رونالدو را با ضربه ای دقیق به گل تبدیل كرد و هفت دقیقه بعد نیز فیگو در دو مرحله از روی نقطه پنالتی نتیجه را 3 بر یك به سود رئال كرد.

در دقیقه 81 باز هم رئال مادرید به گل رسید و دروازه بان موناكو مقهور ضربه زمینی رونالدو شد. دو دقیقه پس از این گل، فرناندو م مورینتس كه فصل پیش از رئال به موناكو نقل مكان كرد و انگیزه بسیار زیادی برای گلزنی داشت، با ضربه سر نتیجه را 4 بر 2 كرد، اما شكست موناكو باعث شد تا این گل چندان جلوه نكند.

در دیگر بازی انجام شده این مرحله، چلسی در استمفوردبریج میزبان آرسنال بود كه دو تیم به تساوی یك بر یك رسیدند.

گودیانسن در دقیقه 53 زننده اولین گل بازی بود كه روی خروج ینس لمن، دروازه بان آلمانی آرسنال و دفع توپ اشتباه وی، توپ را در دروازه خالی جای داد؛ اما 6 دقیقه بعد رابرت پیرس فرانسوی با ضربه سر خود نتیجه را یك بر یك كرد تا آرسنال امید زیادی برای صعود داشته باشد.

اما حادثه مهم این بازی اخراج مارسل دسایی، مدافع چلسی بود كه به خاطر تكل بر روی پاتریك ویرا با دریافت كارت دوم خود از بازی اخراج شد تا در بازی برگشت غایب باشد.