تبیان، دستیار زندگی
مجید جلالی گفت: استقلال تهران می‌خواست تیم‌ ما را كنترل كند و با خطا كردن این كار را انجام داد اما ما پاك بازی ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جلالی: پاك بازی كردیم

مجید جلالی کارشناس فوتبال

مجید جلالی گفت: استقلال تهران می‌خواست تیم‌ ما را كنترل كند و با خطا كردن این كار را انجام داد اما ما پاك بازی كردیم و موقعیت‌های گل زیادی ایجاد كردیم ولی آنها از موقعیت‌هایشان بهتر استفاده كردند و این جزیی از فوتبال است.

به نقل از ایسنا، سرمربی تیم استقلال اهواز پس از شكست تیمش مقابل استقلال تهران در اولین بازی دور برگشت لیگ برتر فوتبال كشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فكر می‌كنم با تمام مسائلی كه وجود داشت و انتظار می‌رفت كه هواداران استقلال اهواز برخورد شدیدی در این بازی نشان دهند شاهد بودیم كه هواداران ما بسیار متین بودند، شاید عده كمی تماشاگر شعارهای بدی دادند ولی مجموعه تماشاگران ما به اعتقاد من خیلی متین ظاهر شدند و مشاهده شد با این كه بازی را واگذار كردیم اتفاقی نیفتاد.

وی عنوان كرد: ما توانستیم خیلی بهتر توپ را در جریان بازی بگردانیم و فكر می‌كنم آنچه كه باعث شد كه تیم ما كنترل شود خطاهای زیاد تیم استقلال تهران بود. بازیكنان این تیم بیشتر سعی داشتند با خطا كردن از حركت تیمی بازیكنان ما جلوگیری كنند و این یك معضل بزرگی است؛ به كمیته داوران پیشنهاد می‌كنم كه به فیفا پیشنهاد دهند كه برای خطاها مانند قوانین فوتسال سقفی در نظر بگیرند.

سرمربی استقلال اهواز افزود: اگر بازیكنی كه سرعت و تكنیكش كمتر از بازیكن تیم مقابلش است قرار باشد با خطاهای جزیی مكرر از ادامه حركت بازداشته شود و50 خطای این گونه انجام شود و داور برای تمام آن‌ها فقط تذكر جزیی دهد، این هیچ تاثیری ندارد؛ نیاز است كه برای اینگونه خطاها سقفی در نظر گرفته شود.

جلالی در پاسخ به سؤال یكی از خبرنگاران در خصوص اینكه شایعه شده بود بعضی از بازیكنان استقلال اهواز با فیروز كریمی قبل از بازی تماس تلفنی داشته‌اند، گفت: من به بازیكنانم كاملا اعتماد دارم و آنها هرآنچه از دستشان برمی‌آمد انجام دادند و شاید بعضی از آنان خوب فوتبال بازی نكردند ولی به هر حال این فوتبال است و اینگونه نیست كه یك بازیكن همیشه آماده باشد.

قلعه‌نویی: هنوزبا تیم ایده آل فاصله داریم

امیر قلعه نویی سرمربی پیشین تیم ملی ایران

سرمربی تیم فوتبال مس كرمان گفت: بازیكنان این تیم با همدلی و صرف فعل خواستن، مقابل تیم پاس همدان به پیروزی رسیدند.

به نقل از ایرنا، امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی خانگی تیمش، در جمع خبرنگاران افزود: بازیكنان این تیم به آرامش و خودباوری لازم دست پیدا كرده‌اند. اما وجود برد مقابل پاس همدان هنوز از لحاظ فنی با تیم ایده آل فاصله زیادی داریم.

وی از بازی بازیكنان تیم خود اظهار رضایت و بیان كرد: بازیكنان مس كرمان در این دیدار توانستند تاكتیك‌های كادر فنی را به خوبی اجرا نمایند.

سرمربی تیم فوتبال مس كرمان گفت: این بازیكنان در كل بازی به بازیكنان تیم حریف اجازه ندادند موقعیت ? ????درصد گل داشته باشند. البته رحمتی دروازه‌بان مس در این بازی روز آرامی را سپری كرد.

وی از بازی شاهین خیری و اوچه منین‌هو بازیكنان جدید این تیم نیز ابراز رضایت كرد و گفت: این دو بازیكن در آینده با دیگر بازیكنان هماهنگ شده و كارایی بهتری خواهند داشت.

قلعه‌نویی از بازی یاشا خلیلی یكی از بازیكنان جوان و بومی این تیم نیز اظهار رضایت و بیان كرد: خلیلی در این دیدار بازی قابل قبولی ارائه کرد.

بگوویچ: بدترین بازی فصل خود را انجام دادیم

وینگو بگوویچ سرمربی تیم فوتبال پاس همدان

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: تیم پاس همدان در مقابل تیم مس كرمان بدترین بازی فصل خود را انجام داد.

وینكو بگوویچ پس از شكست خارج از خانه تیمش، در گفتگو با ایرنا افزود: هافبك‌های تیم پاس همدان در این دیدار نتوانستند وظایف خود را به خوبی انجام دهند. البته از عملکرد بازیكنان خط دفاعی تیم ناراضی هستم زیرا مدافعین ما خوب بازی نكردند.

سرمربی پاس همدان افزود: تیم پاس در پایان نیم‌فصل اول مسابقات، در اوج بود ولی تعطیلات طولانی مدت به ضرر این تیم تمام شد. ضمن اینکه آنها فكر می‌كنند كسب ? ???امتیاز در نیم فصل اول كافی است.

بگوویچ بازی تیم صنعت مس كرمان را نیز ضعیف ارزیابی و بیان كرد: این تیم از دو ضربه آزاد به گل رسید و بازیكنان كار گروهی منسجمی را به نمایش نگذاشتند.

اكتاویو: ناباورانه مغلوب شدیم

صحنه ای از دیدار تراکتور سازی و شیرین فراز

سرمربی تیم فوتبال شیرین فراز كرمانشاه پس از شكست تیمش مقابل سپاسی شیراز گفت: این تیم در بازی خانگی "ماركو اكتاویو" در جمع خبرنگاران گفت: نیمه اول را با سیستم ? ? - ? - ??آغاز كردیم كه به علت تجمع بازیكنان حریف در زمین خود، فرصت گلزنی برای مهاجمان شیرین فراز ایجاد نشد.

وی با بیان اینكه دروازه‌بان تیم شیرین فراز در این بازی عملكرد ضعیفی داشت، گفت: تیم مقاومت شیراز بر روی یك ضد حمله موفق به گلزنی دراین دیدار شد. متاسفانه تیم شیرین فراز به رغم ارائه یك بازی برتر مقابل حریف شیرازی خود تن به شكست داد.

وی با بیان اینكه هنوز شناخت كافی از تیم شیرین فراز كرمانشاه ندارد، اظهار داشت: 6 بازی دیگر در لیگ برتر داریم و تلاش خواهیم كرد نتایج لازم را برای باقی ماندن در این رقابت‌ها بدست آوریم.

حشمت بهادری