تبیان، دستیار زندگی
رنامه «1400» در ایام دهه مبارك فجر، با اجرای «رضا رشیدپور» به روی‌ آنتن شبكه تهران خواهد رفت ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برنامه 1400 با اجرای «رضا رشیدپور»

رضا رشیدپور

برنامه «1400» در ایام دهه مبارك فجر، با اجرای «رضا رشیدپور» به روی‌ آنتن شبكه تهران خواهد رفت.

رضا رشیدپور با اعلام این خبر در گفت و گو با فارس گفت: برنامه "1400" یك تاك شو به سبك برنامه‌هایی است كه قبلا اجرا كرده‌ام ولی محتوای آن، متفاوت با برنامه‌های قبلی است و مضمونی جدید دارد.

وی با بیان اینكه "1400" از روز 11 بهمن‌ماه تا 21 بهمن ماه هرشب پخش خواهد شد، افزود: مدت زمان این برنامه 60 دقیقه است و خلاف برنامه‌های قبلی كه مسئولین و هنرمندان مهمان برنامه بودند، مردم از هر قشری به این برنامه خواهند آمد و وضعیت حال حاضر جامعه را بررسی خواهند كرد.

وی در ادامه گفت: ترسیم ایران در سال 1400شمسی، یكی دیگر از بخش‌های برنامه است و ما از مهمانان خود می‌خواهیم كه اوضاع ایران را در این سال ترسیم كنند.

رشید‌پور همچنین افزود: البته در خلال این توصیفات و نقدها، آمادگی این را داریم كه مسئولان از طریق شماره‌ای كه مختص آنهاست با برنامه تماس بگیرند و درباره نقد و بررسی مهمانان پاسخگو باشند.

وی تصریح كرد: این برنامه در ایام دهه مبارك فجر به‌صورت زنده پخش خواهد شد و امیدوارم بتواند مخاطبان را راضی نگه دارد.

به گزارش فارس، از دیگر فعالیت‌های تازه «رشید پور» می‌توان به انتشار مجله‌ای جدید اشاره كرد كه پیش‌تر قرار بود با نام «گلدون» به منشر شود اما بر اساس آخرین اخبار با عنوان «رویش» از فردا روی دكه‌ها خواهد بود.

وی در یادداشتی به مناسبت انتشار «رویش» نوشته است:

«من- رضا رشیدپور- مهمان مجری شاید آشنایی تلویزیون- اینك با كمك دوستان هنرمندم اولین شماره مجله «رویش» را آماده انتشار كرده ایم. امیدوارم كه تنهایم نگذارید و كمك كنید تا من هیچ در كنار دستان حقیقت نگار صدها همكار شریف مطبوعاتی مشق سادگی بنویسم...».