تبیان، دستیار زندگی
«رضا رشید‌پور» مجری تلویزیون به عنوان بازیگر با پروژه «سوپر استار!» به كارگردانی «تهمینه میلانی» قرارداد بست ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«رضا رشیدپور» با «سوپر استار!» قرارداد بست

تهمینه میلانی و رضا رشیدپور

«رضا رشید‌پور» مجری تلویزیون به عنوان بازیگر با پروژه «سوپر استار!» به كارگردانی «تهمینه میلانی» قرارداد بست.

«محمد نیك بین»، تهیه كننده این فیلم در گفت و گو با فارس اظهار داشت: «رضا رشید‌پور» به عنوان یكی از بازیگران اصلی با این پروژه قرار داد بسته است.

به گفته وی، پیش از این نیز «شهاب حسینی» برای ایفای نقش اول فیلم با پروژه «سوپراستار!» قرارداد بسته بود.

نیك‌بین با اشاره به تعویق زمان آغاز فیلمبرداری «سوپر استار!» گفت: در وهله اول قرار بود تا فیلمبرداری كار اول بهمن آغاز شود اما به دلیل تعویق موعد دریافت دوربین به زمان دیگری موكول شد.

به گفته «نیك‌بین» نوبت دوربین این پروژه 14 بهمن است كه اگر به موقع انجام گیرد، فیلمبرداری در موقع مقرر آغاز می‌شود.

«سوپر استار!» كه به نویسندگی و كارگردانی تهمینه میلانی ساخته خواهد شد را محمد نیك‌بین تهیه می‌كند و شهاب حسینی در نقش اول آن به ایفای نقش می‌پردازد.

«رضا رشیدپور» در برنامه‌های تلویزیونی‌‌ «شب شیشه‌ای» و «مثلث» با «تهمینه میلانی» به گفت‌و‌گو نشسته بود.

«میلانی» كه برای انتخاب بازیگر دختر 15 ساله «سوپر استار!» از نوجوان 14 تا 16 سال تست گرفته بود،سرانجام بازیگر این نقش را پیدا كرد كه پس از عقد قرارداد،معرفی می‌شود. بنا به این گزارش،انتخاب بازیگران فیلم همچنان ادامه دارد و فیلم در مرحله پیش‌تولید جدی قرار دارد و محمدصادق آذین هم مدیر تولید این پروژه است.

«‌سوپراستار!» از موضوعی اجتماعی برخوردار است كه از كتاب «آگوستوس» اثر «هرمان هسه» اقتباس شده است. «آگوستوس» داستان پسری است كه با رسیدن به قدرت و شهرت درگیر خودخواهی می‌شود و «سوپر استار!» با اقتباس از این كتاب، به مشكلات یك هنرپیشه مرد می‌پردازد.