تبیان، دستیار زندگی
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، تمامی فعالیت های تیم فوتسال شن سا ساوه را به حالت تعلیق در آورد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تعلیق فعالیت های شن سا ساوه

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، تمامی فعالیت های تیم فوتسال شن سا ساوه را به حالت تعلیق در آورد.

به نقل از ایسنا، پس از آنکه تیم شن سا ساوه در هفته دوم لیگ برتر فوتسال به دلیل اعتراض به سالن برگزاری مسابقه، در برابر راه ساری حاضر به برگزاری مسابقه نشد، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نتیجه این دیدار را سه بر صفر به سود راه ساری اعلام و رای به جریمه 30 میلیون ریالی شن سا داد.

تاکنون باشگاه شن سا اقدام به پرداخت این جریمه نکرده و به همین دلیل کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تمامی فعالیت های تیم فوتسال شن سا ساوه را به حالت تعلیق در آورده است.

پس از صدور این رای، کشمکش ها بین باشگاه شن سا با کمیته انضباطی و کمیته فوتسال ادامه داشته و مسئولان شن سا تحت هیچ شرایطی حاضر به پذیرفتن این حکم نیستند.

بدین ترتیب دیدار تیم های شن سا ساوه و منصوری قرچک از هفته بیست و سوم لیگ برتر هم در هاله ای از ابهام قرار گرفته است. این بازی قرار بود عصر سه شنبه دوم بهمن ماه در سالن فجر ساوه برگزار شود.

اما نكته‌ای که اعتراض مسئولان تیم شن سا را در پی داشته است، این است كه چرا پس از بیست و یك هفته و در آستانه این بازی حساس، كمیته انضباطی تصمیم به تعلیق فعالیت های تیم فوتسال شن سا ساوه گرفته است.

مدیرعامل شن سا ساوه: زیر بار حرف زور نمی‌رویم

محمد مرتضوی نژاد گفت: همچنان اعتقاد داریم رای صادره از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در مورد بازی راه ساری و شن سا ساوه ناعادلانه است و باشگاه شن سا تحت هیچ شرایطی زیر بار حرف زور نخواهد رفت.

مدیرعامل باشگاه شن سا ساوه پس از به تعلیق درآمدن فعالیت های تیمش، ضمن بیان مطلب فوق افزود: همین جا اعلام می کنم که یک ریال بابت این قضیه حاضر نیستیم جریمه بپردازیم، چرا که در این صورت عدالت از بین خواهد رفت و ما تنها به پیشرفت فوتسال کشور و برقراری عدالت فکر می کنیم.

وی ادامه داد: مگر کمیته انضباطی و کمیته فوتسال از فدراسیون فوتبال جدا هستند که این‌گونه تصمیمات گرفته می شود؟ قبل از بازی با راه ساری نامه ای از سوی فدراسیون فوتبال با امضای نایب رئیس وقت به ما ارسال شد که سالن حسینی ساری شرایط استاندارد برای برگزاری یک دیدار فوتسال را ندارد؛ از طرفی 13 باشگاه لیگ برتری هم اعتراض خود را در این مورد به صورت کتبی به کمیته فوتسال اعلام کردند، ما هم به ساری رفتیم ولی در این سالن بازی نکردیم؛ اما در عین ناباوری علاوه بر اینکه تیم ما را سه بر صفر بازنده کردند، رای به جریمه 30 میلیون ریالی شن سا هم دادند.

مرتضوی نژاد تصریح کرد: چندی پیش در نامه ای اعتراض خود را به AFC ارسال کردیم؛ ولی به خاطر مشکلات فوتسال ایران و تغییر و تحولات صورت گرفته، این اعتراض را دنبال نکردیم؛ مطمئن باشید اگر بخواهند شن سا را تحت فشار قرار دهند، موضوع را در کنفدراسیون فوتبال آسیا پیگیری کرده و حقمان را می گیریم.

وی افزود: از طرفی چرا آقایان دقیقا پیش از دیدار حساس منصوری و شن سا این رای را اعلام می کنند؟ چرا در 21 هفته گذشته حرفی در این مورد زده نمی شد و حالا که یکی از حساس ترین دیدارهای لیگ قرار است برگزار شود، تصمیم به تعلیق تیم فوتسال شن سا می گیرند؟

مرتضوی نژاد تصریح کرد: آیا واقعا این نحوه برخورد با یک باشگاه خصوصی است؟ دوست دارم مسئولان به این سوال پاسخ بدهند که شن سا در چند سال اخیر به جز کسب افتخار برای ایران اسلامی و اهتزاز پرچم مقدس کشورمان در میادین بین المللی، مگر چه کاری انجام داده که اینگونه با این باشگاه برخورد می کنند؟

مدیر عامل باشگاه شن سا در پایان اظهار کرد: مادامی که فوتبال و فوتسال ما قائم به شخص باشد، نباید انتظار داشته باشیم مشکلات موجود بر طرف شود؛ من امیدوارم مسوولان کمی بیشتر به فکر فوتسال باشند.