تبیان، دستیار زندگی
رئیس كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تا مشخص شدن جواب آزمایش ها و برای جلوگیری از هر گونه حمله قلبی یا مغزی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شاه حسینی در CCU‌ بستری شد

رئیس كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تا مشخص شدن جواب آزمایش ها و برای جلوگیری از هر گونه حمله قلبی یا مغزی در بخش CCU‌ بستری شد.

به نقل از فارس، عبدالرحمن شاه حسینی روز دوشنبه به دلیل سر گیجه و عدم تعادل جسمانی در بیمارستان آتیه بستری شد و پس از معالجات اوراژانسی به حالت عادی برگشت.

امروز تیم پزشكی بیمارستان آتیه برای جلوگیری از خطرات احتمالی از جمله حمله قلبی یا مغزی، وی را به CCU‌ انتقال داده و در این بخش بستری كردند.

بابك سالاریان، دكتر متخصص مغز و اعصاب درباره شرایط جسمانی شاه حسینی تصریح كرد: به دلیل فشارهای عصبی ناشی از فعالیت زیاد وی شرایط عادی خود را از دست داده و پس از بستری شدن معاینه ها و آزمایش هایی روی وی انجام داده ایم و منتظر نتیجه آزمایش ها هستیم.

پزشك معالج شاه حسینی گفت: در شرایط فعلی به طور دقیق نمی توان اظهار نظر نهایی كرد، زیرا این احتمال وجود دارد كه خطر، سلامتی وی را تهدید كند، به همین دلیل شاه حسینی را به CCU‌ انتقال دادیم.

وی همچنین خاطر نشان كرد: وضعیت عمومی بیمار خوب است و روند رو به بهبودی دارد؛ ‌اما منتظر جواب آزمایش ها هستیم.

محمد نبی نصیری(فوق تخصص جراحی)، عبدا... موثقی(متخصص قلب و عروق) و بابك سالاریان(متخصص مغز و اعصاب) تیم معالجی هستند كه برای درمان شاه حسینی فعالیتشان را در بیمارستان آتیه آغاز كرده اند.